25 آوریل, 2024
اکسسوری های مردانه

معرفی جذاب ترین اکسسوری های مردانه

مدت زمان مطالعه : 4 دقیقه

شاید تصور کنید اکسسوری فقط مختص خانم هاست و برای آقایان تعریف نشده است. اما این تصور کاملاً اشتباه است چراکه تنوع اکسسوری های مردانه دست کمی از اکسسوری های زنانه ندارد و این موضوع مورد تایید طراحان مد و آقایان شیک پوش است.

اما اکسسوری های مردانه چه مواردی هستند؟ در این پست توضیح میدهیم که آقایان چه اکسسوری هایی دارند و هر آیتم مناسب چه مناسبتی است، پس تا انتهای این پست با مجله اینترنتی پاساژ همراه باشید.

استفاده از اکسسوری ضروری است؟

هرچند استفاده از اکسسوری کاملاً سلیقه ای است. اما به طور قطع استفاده درست و به جا از اکسسوری ها نه تنها جلوه استایل شما را چندین برابر میکند، بلکه سلیقه شما را به نمایش میگذارد.

به طور کلی میتوان گفت اکسسوری ها هستند تیپ شما را کاملتر میکنند. پس بهتر است برای داشتن یک تیپ امروزی و جذاب، از اکسسوری های مردانه استفاده کنید.

اکسسوری های مردانه هم میتوانند کاربردی باشند مثل عینک و کلاه و هم میتوانند صرفاً جنبه زیبایی داشته باشند مثل کراوات که شما را شیک تر از حالت معمولی نشان میدهد.

ضرورت استفاده از اکسسوری های مردانه

انواع اکسسوری مردانه و کاربرد آنها

همانطور که اشاره کردیم، تنوع اکسسوری های مردانه دست کمی از اکسسوری های خانم ها ندارد. در ادامه اکسسوری های آقایان را به همراه کاربرد آنها در مناسب های مختلف معرفی کرده ایم.

عینک آفتابی مردانه

عینک آفتابی

یکی از اکسسوری های بسیار پرطرفدار و البته کاربردی برای آقایان، عینک آفتابی است که هم جنبه زیبایی دارد و هم وظیفه محافظت از چشم ها در برابر اشعه آفتاب را بر عهده دارد.

این اکسسوری دوست داشتنی به تنهایی میتواند زیبایی و جذابیت ظاهر شما را چندین برابر کند.

در یک کلام یک عینک آفتابی استاندارد و متناسب با فرم چهره شما کافیست تا خوش تیپ تر از حالت عادی به نظر برسید!

کراوات و پاپیون

این دو اکسسوری غالباً در مهمانی ها، جشن ها و البته مراسم و جلسات مهم و رسمی استفاده میشوند. اگر اهل استایل های رسمی هستید و اغل اوقات کت و شلوار به تن میکنید، بدانید که کراوات و پاپیون میتواند زیبایی استایل شما را تکمیل کند. البته لازم است به ترکیب رنگ و هارمونی کت و شلوار و کراوات هم دقت کافی داشته باشید.

دستبند

آقایان به ویژه نسل جوان علاقه زیادی به استفاده از اکسسوری ها دارند، اما برخی از اکسسوری ها از محبوبیت بالاتری برخوردارند. یکی از این موارد دستبند است.

از دستبندهای استیل و دستبند چرمی گرفته تا ترکیب چرم و طلا، از جمله اکسسوری های مورد علاقه آقایان است.

دستبند مردانه به تنهایی میتواند تیپ شما را زیبا تر کند اما اگر قصد ترتیب دادن یک استایل خاص را دارید، دستبند را با ساعت مچی ست کنید.

دستبند مردانه

ساعت مچی

ساعت مچی را شاید بتوان بدون اغراق محبوب ترین اکسسوری در بین آقایان دانست. یک وسیله کاملاً کاربردی و البته زیبا. ساعت مچی نه تنها میتواند تاریخ و ساعت را به شما نشان دهد، بلکه میتواند بر جذابیت های شما بیفزاید.

اگر اهل تیپ های رسمی هستید، ساعت مچی کلاسیک را فراموش نکنید و اگر تیپ اسپورت دارید، میتوانید از انواع ساعت اسپورت متناسب با استایل خود استفاده کنید.

ساعت مچی هوشمند یا مچ بند هوشمند گزینه دیگری است که همم با تیپ رسمی و هم تیپ اسپورت یک استایل کاملاً مدرن و منحصر به فرد برای شما میسازد.

کمربند

استایل و تیپ یک آقا زمانی تکمیل میشود که پس از پوسیدن لباس ها و انتخاب کفش، کمربند متناسب با رنگ کفش خود را ببندد.

کمربند نه تنها یک اکسسوری پر کاربرد است، بلکه یکی از ملزومات پرطرفردار در بین آقایان شناخته میشود که تنوع بالایی دارد.

از کمربندهای اسپورت گرفته تا کمربند چرم که معمولاً به لحاظ جنس و رنگ با کفش ست میشود.

کمر بند مردانه

کیف پول

یکی دیگر از اکسسوری ها کاربردی و باکلاس در میان اکسسوری های مردانه، کیف پول است. کیف پول چرم تقریبا هم با تیپ های رسمی و هم تیپ اسپورت به راحتی ست میشود، اکسسوری محبوب بسیاری از آقایان است. کیف پول هم میتواند مدارک و کارت های شما را به خوبی سازماندهی و حفظ نماید، هم میتواند زیبایی خاصی به استایل شما بدهد.

جاسوئیچی

این اکسسوری در بین تمام آقایان به ویژه افرادی به حوزه اتومبیل و خودرو به طور خاص علاقه دارند، یک اکسسوری بسیار مهم و البته محبوب تلقی میشود. اگر جاسوئیچی فابریک ماشین خود را به هر دلیلی دوست ندارید، میتوانید آن را با یک جاسوئچی فلزی جذاب طرح دار یا ساده جایگزین کنید.

نکات قابل توجه در استفاده از اکسسوری ها

هرچند استفاده از اکسسوری ها میتواند تیپ و ظاهر شما را چند برابر زیبا کند، اما این موضوع مستلزم این است که اکسسوری ها کاملاً درست، متناسب و هماهنگ انتخاب شده باشند.

فراموش نکنید که استفاده بیش از اندازه اکسسوری ها میتواند برخلاف انتظار، باعث شود بدتیپ و بی نظم به نظر برسید. پس در استفاده از اکسسوری ها به هیچ عنوان زیاده روی نکنید.

سعی کنید با توجه به نوع تیپی که دارید، مراسمی که میخواهید در آن شرکت کنید و سن و سال و جایگاه اجتماعی خود، از دو الی سه اکسسوری استفاده کنید.

اکسسوری های خیلی بزرگ، زیبایی خاصی ندارند و تنها باعث جلب توجه میشوند. پس سعی کنید در انتخاب اکسسوری کاملاً سنجیده عمل کنید و البته به فرم بدن و قد و هیکل خودتان هم توجه کنید.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *