19 آوریل, 2024
دستبند چرم مردانه

مدل های جذاب دستبند چرم مردانه

مدت زمان مطالعه : 4 دقیقه

این روزها دستبند چرم مردانه به یکی از اکسسوری های پرطرفدار در بین آقایان تبدیل شده است. از آنجاییکه این نوع دستبند با انواع استایل مردانه، به راحتی ست میشود، با استقبال بسیاری از آقایان رو به رو شده است. در این پست از مجله اینترنتی پاساژ ضمن معرفی انواع مختلف دستبند چرم مردانه، نکاتی برای نگهداری از آن را هم به شما آموزش میدهیم. تا پایان این نوشته با ما همراه باشید.         

چرا استفاده از اکسسوری مردانه اهمیت دارد؟

در دنیای امروز و به لحاظ ظاهری، تیپ افراد زمانی جذاب و چشم گیر میشود که به جزئیات ظاهر خود توجه کرده باشند.

بخشی از جزئیات تیپ و استایل، به استفاده مناسب از اکسسوری ها مربوط میشود. شاید برایتان جالب باشد که اولین بار در مصر و یونان اکسسوری ها برای پادشان استفاده میشد.

 در آن زمان نه تنها خانم ها بلکه آقایان نیز با استفاده از جواهرات، لباس های خود را تزئین میکردند. به همین دلیل استفاده از اکسسوری هایی همچون دستبند و گردنبند برای آقایان هم کاربرد دارد.

در یک کلام میتوان گفت استفاده از اکسسوری ها میتواند جلوه تیپ و لباس شما را چندین برابر کند. از این رو استفاده از آن، اهمیت ویژه ای پیدا کرده است.

دستبند چرم مردانه

دستبند مردانه می‌تواند در استایل رسمی یا کژوال مورد استفاده قرار بگیرد و به راحتی با انواع لباس ست شود.

استفاده از دستبند چرم و طلا مردانه در کنار ساعت مچی میتواند زیبایی ویژه ای به ساعت شما نیز ببخشد.

شاید تصور کنید دستبند به عنوان یک اکسسوری کوچک، زیاد به چشم نمی آید و دیده نمیشود.

اما بهتر است بدانید که حتی یک دکمه از لباس می‌تواند تاثیر بسزایی در استایل شما داشته باشد که در این میان دستبند مردانه نیز قدرت زیباتر کردن استایل‌تان را دارد.

دستبند چرمی مردانه.

همانطور که اشاره شد، دستبند چرم مردانه محبوبیت ویژه ای بین آقایان دارد. شاید دلیل این محبوبیت در این باشد که چرم طبیعی نه تنها ظاهری جذاب دارد، بلکه در صورت نگهداری صحیح، ماندگاری بیشتری نسبت به دستبندهای دیگر خواهد داشت.

تنوع مدل دستبند چرم مردانه بسیار است که شما می‌توانید مدل مورد علاقه خود را تهیه کنید یا یک مدل دستبند مردانه چرم را به عنوان هدیه به مرد مورد علاقه خود بدهید. چرا که این هدیه، خاص، جذاب و ماندگار خواهد بود.

مدل دستبند چرم مردانه

دستبند چرم مردانه مدل های متنوعی دارد. به همین دلیل توصیه میشود مدل و رنگی را انتخاب کنید که با اکثر لباس های شما ست میشود و همچنین به آن علاقه دارید. در صورت نیاز میتوانید دو یا سه مدل مختلف دستبند چرمی تهیه کنید و در مناسبت های مختلف متناسب با تیپ و استایل خود یکی از آنها را استفاده نمایید.

دستبند چرم مردانه ساده

بسیاری از آقایان در استفاده از اکسسوری ها، سادگی را اولویت قرار میدهند. دستبند چرم مردانه ساده میتواند یک انتخاب ساده و در عین حال شیک و زیبا باشد که استایل شما را جذاب میکند. این نوع دستبند معمولاً دو مدلِ باریک و پهن دارد که بر اساس سلیقه و علاقه خود میتوانید یکی از آنها را انتخاب کنید. دستبند چرمی مردانه ساده هم به تنهایی میتواند زیبا باشد و هم در کنار ساعت مچی.

دستبند چرم رشته ای

دستبند چرم مردانه رشته‌ای

این مدل دستبند از چند رشته چرم تک رنگ یا رنگی تشکیل شده است که به فرم خاصی باهم ترکیب شده اند.

این نوع دستبند را معمولاً آقایان جوان انتخاب میکنند. دستبند چرمی رشته ای میتواند استایل کژوال را تکمیل کند و زیبایی آن را چندین برابر نماید.

دستبند چرم رشته ای رنگهای مختلفی دارد که یک دستبند میتواند تک رنگ  یا ترکیبی از چند رشته ی رنگی باشد. 

دستبند چرم مردانه بافت

یکی دیگر از مدل های پرطرفدار دستبند چرم مردانه، مدل بافت است. این مدل معمولاً از چند رشته چرم تشکیل شده که بافته شده است. این مدل مخصوص آقایان خاص پسند است که به اکسسوری های خاص و متفاوت علاقه دارند. دستبند بافت معمولاً با استایل کژوال ست میشود.

دستبند چرم مردانه طلا

از نمونه های جذاب و پرطرفدار دستبند چرم مردانه میتوان به دستبند چرم و طلا اشاره نمود.

هرچند شاید طلا کمی گران باشد اما دستبند چرم و طلا یک انتخاب جذاب و منحصر به فرد است.

شما می‌توانید این مدل دستبند مردانه را هم با استایل کژوال و هم استایل رسمی ترکیب کنید، چرا که این دستبند متناسب با هر تیپ مردانه‌‌ای است.

 دستبند چرم مردانه طلا معمولا با یک پلاک طلا کوچک ترکیب شده است که می‌تواند مدل‌های گوناگونی داشته باشد از نوشته های عاشقانه و اسم گرفته تا تصاویر خاص و حروف اول اسم.

دستبند طلاو چرم مردانه

چگونه از دستبند چرم نگهداری کنیم؟

دستبند چرمی، برخلاف مدل های دیگر، نیاز به مراقبت زیادی دارد. چراکه در صورت رعایت نکردن برخی نکات ممکن است دستبند شما دچار آسیب شود. با آگاهی از برخی نکات میتوانید یک دستبند چرمی ماندگار داشته باشید.

به دستبند چرمی، عطر یا ادکلن نزنید

دستبند چرمی در تماس با عطرهای طبیعی یا ادکلن، دچار آسیب میشود چراکه مواد عطر به آن نفوذ کرده و بافت آن را خراب میکند. علاوه بر این ممکن است روی چرم ایجاد لکه کند. به همین دلیل باعث کوتاه شدن عمر دستبند چرمی میشود. پس هرگز به دستبند چرمی خود عطر یا ادکلن نزنید.

دستبند چرم را زیر نور آفتاب قرار ندهید

نور آفتاب میتواند به سرعت دستبند چرمی شما را خشک کند و از بین ببرد. پس هیچ گاه دستنبد چرمی خودتان را در معرض نور خورشید قرار ندهید و اگر میخواهید ماندگاری آن زیاد شود، از واکسی که روی کیف، کفش یا کت چرم مردانه یا زنانه استفاده می‌کنید، روی دستبند چرم‌تان نیز بزنید تا دستبندتان سالم و نو باقی بماند.

به دستبند چرمی آب نزنید

آب را میتوان قاتل چرم دانست. چرم درمعرض رطوبت، دچار کپک میشود و از بین میرود. بنابراین در صورتی که می‌خواهید دست‌های خود را بشویید، حتما دستبند چرم را از دستتان خارج کنید تا هیچ‌ گونه تماسی با آب پیدا نکند. در واقع تماس آب با چرم، باعث کاهش کیفیت و طول عمر آن می‌شود.

دستبند چرم را در معرض اجسام تیز قرار ندهید

چرم، بافت لطیف و حساسی همچون پوست دارد که ممکن است با کوچکترین برخورد با جسمی، خراش بردارد یا پاره شود. در این صورت اجسام نوک تیز را از دستبند چرم دور کنید تا آسیبی به آن وارد نشود و همیشه سالم و بدون هیچ خراشی باقی بماند.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *