23 آوریل, 2024
مدل مانتو تابستان 1400

مانتو تابستان 1402 چی مد میشه؟!

مدت زمان مطالعه : 5 دقیقه

بدون شک تابستان امسال را میتوان متنوع ترین تابستان از لحاظ مانتو دانست. چرا که انواع و اقسام مدل های مانتو پشت ویترین مغازه ها دیده میشود. از مانتو های جلو باز و عبایی گرفته تا مانتو دامن و مانتو شلوار در طرح و رنگ های مختلف. به همین دلیل تصمیم گرفتیم این پست از مجله اینترنتی پاساژ را به معرفی انواع مدل های مانتو تابستان 1402 بپردازیم تا پایان این نوشته با ما همراه باشید.

انواع مدل مانتو تابستان 1402

همانطور که اشاره کردیم، تابستان امسال تنوع پوشاک زنانه به ویژه مانتو بسیار زیاد است. این تنوع نه تنها در مدل و برش و دوخت مانتو، بلکه در جنس و طرح و رنگ مانتوها نیز دیده میشود. اما جدیدترین و به روزترین مدل های مانتو در تابستان امسال چیست. برای خرید مانتو تابستانه جدید از سایت پاساژ دیدن کنید.

مانتو عبایی

هرچند هنوز در فصل بهار به سر میبریم، اما بازار خرید انواع مانتو تاستانه داغ است. از جدیدترین و پرطرفدارترین مدل های مانتو میتوان به مانتو عبایی اشاره کرد.

این مدل جدید که تقریبا پشت ویترین اکثر فروشگاه های مانتو فروشی دیده میشود، مهمترین ترند مانتو تابستان 1402 است.

استایل کلی این مانتو به طور کلی به عبا شباهت دارد و یک مانتوی کاملاً آزاد، راحت و خنک برای تابستان به شمار می آید.

تنوع پارچه، مدل و سبک جدید دوخت، مانتوی عبایی را به یک مانتوی محبوب برای خانم ها با سلیقه های مختلف تبدیل کرده است.

مانتو عبایی
شومیز و رویه

شومیز و رویه

از دیگر ترندهای پرطرفدار مانتو تابستان 1402 میتوان به شومیز و رویه اشاره کرد که البته از عید 1402 پا به عرصه مد در پوشاک بانوان گذاشت و انتظار میرود در تابستان نیز طرفداران پرتعداد خود را داشته باشد.

این لباس دو تکه که شومیز یا پیراهن آن قابلیت استفاده تکی هم دارد، مانتوی زنانه را از حالت یکنواخت همیشگی خارج نموده و یک استایل شیک و کاملاً ظریف به آن بخشیده است.

ترکیب شومیز حریر با رنگ سفید و یک رویه رنگی، میتواند یک مدل کاملاً جدید و البته ماندگار در استایل مانتو برای خانم ها در مناسبت های مختلف باشد.

برخی خانم ها ترکیب شومیز و رویه را با شلوار ست میکنند که رسمی تر است و برخی آن را با دامن ترجیح میدهند که یک استایل کاملاً شیک زنانه را تشکیل میدهد.

پیراهن مانتویی

تلفیق پیراهن ماکسی و مانتوی زنانه، ترکیب بسیار زیبایی به نام پیراهن مانتویی را به وجود آورده که از مقبولیت بالایی بین اقشار مختلف خانم ها برخوردار است.

این مدل پیراهن که هم میتواند جلو باز باشد و هم جلو بسته عموماً از کمر چین دار است و در قسمت پایین مانتو و همچنین قسمت آستین ها با چین های بسیار ظریف همراه شده است.

یک کمربند از جنس مانتو، زیبایی استایل آن را تکمیل میکند و یک گزینه خنک و کاملاً راحت برای فصل تابستان است که تنوع رنگ آن میتواند هر سلیقه ای را پوشش دهد.

مانتو دامن

ترکیب مانتو دامن به شکلی کاملاً جدید در میان مدل های مانتو تابستان 1402 دیده میشود.

گفتیم ترکیب جدید، بله تفاوت اساسی مانتو دامن های حال حاضر بازار این است که این ترکیب از یک مانتو با استایل شومیز جلوبسته با برش و دوخت کاملاً جدید و متفاوت از آنچه تابحال در قالب شومیز دیده اید به همراه یک دامن معمولاً از جنس شومیز به وجود آمده است.

 البته از آنجاییکه امسال بهار و تابستان، دامن شلواری هم به ترندهای قرن جدید اضافه شد، ترکیب مانتو با دامن شلواری نیز به یک گزینه پرطرفدار تبدیل شده است.

برش های خلاقانه و استایل نوآورانه مانتو دامن، آن را به یک گزینه به ویژه برای دختران جوان تبدیل کرده است.

مانتو دامن

مانتو شلوار

شاید با شنیدن ست مانتو شلوار، یاد مانتو شلوار اداری افتاده باشید. اما دقیقا بر اخلاف استایل کاملاً رسمی مانتو شلوارهای اداری، امسال تابستان مدل های جدیدی از ست مانتو شلوار به پوشاک بانوان اضافه شده است که انتظار میرود تا چند سال جزو ترکیب های پرطرفدار، ترند باقی بماند.

ترکیب یک شومیز جلو بسته یا شومیز جلوباز دکمه دار، به همراه یک شلوار از جنس شومیز با رنگی متضاد یا ترکیبی، این دو تکه زیبا را تشکیل میدهد. تنوع بسیار بالای طرح و رنگ شومیز و شلوار یا همان مانتو شلوار محبوبیت این مدل را به دنبال داشته است.

جمع بندی

مدل های بسیار متنوع مانتو تابستان 1402، حاصل خلاقیت طراحان مد و پوشاک و نیز خلاقیت کارگاه هار تولیدی در دوخت و آماده سازی مانتو است. نکته قابل توجه در اکثر این مانتوها، تنوع رنگ بسیار زیاد آنها و کناره گیری از رنگ های تیره به ویژه مشکی است.

Share

2 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *