19 آوریل, 2024
ردمی K40

فروش ۱۰۰ هزار گوشی گیمینگ ردمی K40 فقط در یک دقیقه !!

مدت زمان مطالعه : 2 دقیقه

شرکت شیائومی اعلام کرده است که تنها یک دقیقه پس از رونمایی از گوشی ردمی K40توانسته است 100 نسخه از این دستگاه را به فروش برساند! ردمی کا 40، نخستین گوشی گیمینگ این شرکت است که فروش باورنکردنی 100 هزار در یک دقیقه را تجربه میکند.

اصلی ترین ویژگی های ردمی k40

شیائومی می‌گوید در تنها یک دقیقه موفق شده است ۱۰۰ هزار دستگاه ردمی K40 گیمینگ بفروشد. K40 گیمینگ نخستین گوشی مخصوص بازی ردمی است و سخت‌افزار قدرتمندی دارد.

ردمی، یکی از معروف ترین سری های گوشی شرکت شیائومی است که سخت افزار قدرتمندی دارد و حالا مدل K40 را به عنوان اولین گوشی گیمینگ به بازار عرضه کرده است.

ردمی K40 گیمینگ از پردازنده‌ی دایمنسیتی 1200 به همراه حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 3.1، رم LPDDR5، فناوری شارژ سریع ۶۷ وات و سیستم خنک‌کننده‌ توانمند برخوردار است.

آن‌طور که GSMArena گزارش می‌دهد، با وجود چنین ویژگی هایی، فروش 100 هزارتایی این گوشی در همان دقیقه اول، آنقدر هم دور از انتظار و باورنکردنی نیست.

البته شایان ذکر است که فروش ۱۰۰ هزار واحدی، تمامی کانفیگ‌‌های ردمی K40 گیمینگ را شامل می‌شود.

از ارزان‌ترین کانفیگ (با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی) گرفته تا قوی‌ترین کانفیگ (با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی) و البته مدل بروس لی با پنل پشتی زردرنگ. قیمت ردمی K40 گیمینگ بین ۱۹۹۹ یوان تا ۲۶۹۹ یوان (تقریبا ۳۱۰ دلار تا ۴۲۰ دلار) است.

دیگر مشخصه‌های مهم ردمی K40 گیمینگ شامل اسپیکر تقویت‌شده توسط JBL،‌ کلیدهای کناری جهنده و سه دوربین پشتی با فلاش LED به فرم جرقه می‌شود.

گوشی شیائومی ردمی k40

 امیدواریم ردمی گوشی گیمینگ خود را در بازارهای بین‌المللی نیز عرضه کند و آن را در انحصار بازار چین نگه ندارد. بر اساس برخی شایعه‌ها، رمی K40 گیمینگ ممکن است با نام Poco F3 GT در بازارهای جهانی عرضه شود.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *