26 ژوئیه, 2024
کفش راحتی زنانه برای بهار و تابستان

کفش راحتی زنانه برای بهار و تابستان

مدت زمان مطالعه : 3 دقیقه

با رسیدن فصل بهار، لباس ها و کفش های پاییزی و زمستانی جای خود را به کفش های بهاری میدهند. این فصل آنقدر زیباست که باید کفش های بهاری پوشید و در هوای بهاری به هر کجا سر زد. اما کفش های بهاری بر خلاف کفش های زمستانی و پاییزی بسیار سبک  و راحت هستند و تنوع بالایی هم دارند. کفش راحتی برای بهار را در فصل تابستان نیز میتوان پوشید.

در این پست به معرفی بهترین کفش ها راحتی برای بهار و تابستان میپردازیم تا با پوشیدن آن از این دو فصل زیبا و پر هیجان لذت ببرید. تا پایان این نوشته با مجله اینترنتی پاساژ همراه باشید.

صندل تخت

اگر به ویترین فروشگاه های کفش فروشی نگاه کنید، بدون شک انواع صندل های بهاره شیک و زیبا نظر شما را به خود جلب میکند.

این مدل صندل ها به دلیل راحتی و سبکی محبوبیت بالایی دارند به ویژه در میان نسل جوان. این مدل کفش میتواند برای خرید، سفر یا گردش در ساعت های متوالی روزهای بلند بهار و تابستان بسیار مناسب باشد.

در صورتی که می‌خواهید در فصل تابستان به دریا، ساحل یا مناطق خشک و کویری سفر کنید، سعی کنید خرید یک جفت صندل را اولیت خود قرار دهید.

شستن صندل بسیار راحت است و در تماس با آب سالم می‌ماند.

صندل تخت زنانه
صندل پاشنه بلند زنانه

صندل پاشنه بلند

بدون شک صندل پاشنه بلند یک انتخاب فوق العاده جذاب و به روز برای بهار و تابستان است. این روزها صندل پاشنه بلند با پاشنه چوبی، ترند شده و بسیار پرطرفدار است.

صندل پاشنه بلند را می‌توانید با مانتوی خنک و آزاد بهاره به تن کنید. همچنین ترکیب صندل پاشنه دار با شومیز میتواند یک استایل زیبا و چشم گیر برای شما بسازد که مناسب مهمانی و دورهمی های دوستانه است.

اگرچه صندل پاشنه بلند زنانه برای پیاده‌روی‌های طولانی مناسب نیست و ممکن است پایتان را خسته کند. بنابراین توصیه می‌کنیم برای پیاده‌روی‌ در روزهای بهاری از صندل تخت‌ یا کفش اسپورت استفاده کنید و صندل پاشنه بلند را در مناسبت‌های خاص به پا کنید.

دمپایی زنانه

سال گذشته برند گوچی و شَنل، مدل دمپایی زنانه را وارد بازار کردند که این دمپایی به دلیل راحتی و در عین حال زیبایی، توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

بر خلاف تصور بسیاری که پوشیدن دمپایی را در خیابان مناسب نمی‌دانند، اکثر از ستاره‌های هالیوود با این مدل دمپایی خاص‌ در خیابان ظاهر شدند. پس از آن خانم‌های بسیاری در خرید و کارهای روزمره خود از این دمپایی‌های جذاب استقبال کردند و این دمپایی‌ها زیبا باز هم بهار و تابستان امسال توجه بسیاری را به خود جذب خواهد کرد.

این مدل دمپایی زنانه شباهت بسیاری به دمپایی روفرشی دارد، با این تفاوت که می‌توانید آن را به طور روزمره در خیابان، خرید و انجام کارهای روزانه به پا کنید و استایل جذاب تابستانه نیز داشته باشید.

رویه بعضی از این دمپایی‌ها با نگین، منجوق یا حتی پولیش تزئین شده است که می‌توانید مدل آن را با توجه به سلیقه و انتخاب خود تهیه کنید و از روزهای جذاب تابستان لذت ببرید.

کفش ورزشی

یکی از کفش هایی که هم برای خرید و گردش خوب است هم پیاده روی و حتی باشگاه و در تمام فصول سال طرفداران پر تعداد خود را دارد، کفش ورزشی است. این کفش ابتدا به دلیل راحتی و سپس به دلیل تنوع بالا بسیار دوست داشتنی است و از جمله کفش های پرفروش به شمار می آید.

از این رو اگر می‌خواهید از فصل بهار و تابستان خود به خوبی استفاده کنید، به ورزش و پیاده‌روی بروید یا همیشه استایل کژوال یا اسپرت داشته باشید، خرید کفش ورزشی زنانه را از یاد نبرید. این مدل کفش به راحتی شسته میشود و تا سال ها میتواند کفش محبوب و همراه همیشگی شما باشد.

کفش اسپرت یا ورزشی را می‌توانید با هر لباسی به تن کنید. اگرچه در گذشته بسیاری بر این باور بودند که کفش ورزشی را تنها با شلوار ورزشی یا شلوار جین میتوان ست کرد.

اما این روزها بسیاری از استایلیست‌ها کفش اسنیکرز یا ورزشی را با دامن یا پیراهن زنانه  ترکیب می‌کنند که این استایل، روز به روز با استقبال قابل توجهی در میان جوانان روبه‌رو می‌شود.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *