29 مارس, 2024
می اسمارت بند 6 شیائومی

رونمایی از می بند 6، جدیدترین مچ بند هوشمند شیائومی

مدت زمان مطالعه : < 1 دقیقه

جدیدترین مچ بند هوشمند شیائومی در تاریخ 6 فرودین رونمایی خواهد شد. شیائومی که در سال گذشته می اسمارت بند 5 را وارد بازار کرده بود، امسال نیز می بند 6 را برای عرضه به بازار گجت های پوشیدنی تولید کرده است.

این شرکت اعلام کرده است که می اسمارت بند 6 به همراه گوشی های هوشمند می 11 اولترا، می 11 پرو و مدل 2021 می میکس راهی بازار خواهد شد.

حساب کاربری رسمی شیائومی در توییتر اعلام کرده است :«آیا برای می اسمارت بند ۶ آماده هستید؟! پس زمان آن فرارسیده است که برنامه‌های ورزشی جدیدی برای خود داشته باشید»

به گزارش سایت XDA  گفته می‌شود mi band 6 از نمایشگر بزرگتری بهره می‌برد. از دیگر ویژگی های این مچ بند هوشمند میتوان به پشتیبانی از حداقل ۱۹ فعالیت ورزشی مختلف و همچنین نظارت بر سطح اکسیژن خون اشاره کرد.

در نسخه جدیدmi band 6  شیائومی از دستیار صوتی هوشمند آمازون استفاده شده است. همچنین از ۳۰۸ نماد اعلان برای نمایش اطلاعات در نمایشگر پشتیبانی خواهد کرد، که پیشرفت خوبی نسبت به نسل قبلی خودش به همراه دارد.

می بند 6 شیائومی

با توجه به اطلاعات فاش شده از این مچ بند هوشمند، انتظار میرود نسل ششم مچ بندهای شیائومی امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *