19 آوریل, 2024
مقایسه‌ سرفیس لپ تاپ 4 و مک بوک ایر اپل

مقایسه‌ سرفیس لپ تاپ 4 و مک بوک ایر اپل در ویدئوی تبلیغاتی مایکروسافت

مدت زمان مطالعه : < 1 دقیقه

مایکروسافت با ساخت یک ویدئوی تبلیغاتی کوتاه، به مزیت های سرفیس لپتاپ 4 در مقایسه با مک بوک ایر اپل پرداخته است. البته این نخستین باری نیست که مایکروسافت در ویدئوی تبلیغاتی، محصولات اپل را هدف قرار میدهد!

داستان از این قرار است که سرفیس لپ تاپ ۴ (Microsoft Surface Laptop 4) جدیدترین عضو خانواده‌ مایکروسافت در گروه سرفیس محسوب می‌شود که در کانفیگ‌های مختلف با ابعاد و پردازنده‌های متفاوت در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

شرکت مایکروسافت از همان ابتدا نشان داد به تولید لپ‌تاپ‌ بسیار باریک و سبک تمایل دارد و این روند در تولید سرفیس لپ تاپ 4 نیز ادامه پیدا کرده است.

آن‌طور که ویندوز سنترال نوشته، مایکروسافت در ویدئوی تبلیغاتی جدید خود، سرفیس لپ تاپ 4 را مستقیماً با مک بوک ایر اپل مقایسه کرده است.

مایکروسافت طی چند وقت اخیر تبلیغاتی از خانواده‌ سرفیس پخش کرده که در آن‌‌ها پسری نوجوان به قابلیت‌های برجسته‌ سرفیس‌ها اشاره می‌کند.

این بار این پسر نوجوان به همراه خواهرش در ویدئوی تبلیغاتی سرفیس حضور دارند. 

سرفیس لپ تاپ 4

آنها در این ویدئو به صفحه‌نمایش لمسی و درگاه USB-A سرفیس لپ تاپ 4 اشاره می‌کنند. دو مشخصه‌ای که مک بوک ایر اپل از آن‌ها بی‌بهره است. سرفیس لپ تاپ 4 درگاه USB-A و USB-C دارد؛ درحالی‌که مک بوک ایر اپل تنها به یک درگاه USB-C مجهز است.

در ادامه می‌توانید ویدئوی تبلیغاتی سرفیس لپ تاپ 4 را مشاهده کنید:

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *