28 مارس, 2024
مراکز خرید رامسر

معرفی مراکز خرید رامسر ، از سنتی تا مدرن

مدت زمان مطالعه : 4 دقیقه

از قشنگ ترین قسمت های سفر میشه به بازارگردی و خرید سوغاتی اشاره کرد. اما خب برای اینکار باید قبل از سفر با مراکز خرید شهر مقصد آشنا باشید. اگر قصد سفر به رامسر را دارید، خواندن این مقاله را از دست ندهید، چراکه در این پست از مجله اینترنتی پاساژ میخواهیم مراکز خرید رامسر و بازارهای آن از سنتی تا مدرن را به شما معرفی کنیم.

شهر زیبای رامسر

رامسر یکی از زیباترین شهرهای شمالی کشور محسوب می‌شود و جالب است بدانید که بسیاری از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی، رامسر را به نام عروس شهرهای ایران می‌دانند. این شهر دارای جاذبه‌های منحصر به فردی است که میتواند شما را روزها مشغول بازدید از جاذبه های رویایی اش کند.

اما بی شک خرید کردن در سفر، یکی از بخش‌های خاطره انگیز آن محسوب می‌شود. حتی بسیاری از افراد که قصد خرید نیز ندارند، در مراکز خرید بزرگ شهرهای مختلف قدم می‌زنند تا گشت و گذار خود را کامل کرده باشند.

شهر زیبای رامسر

 در عین حال باید بدانید که رامسر بر خلاف بسیاری از شهرهای شمالی کشور، دارای مراکز خرید بسیار لوکس و دیدنی است که با مراکز خرید لوکس تهران نیز رقابت می‌کنند! پس اگر کنجکاو شدید، با ما همراه باشید تا بهترین مراکز خرید رامسر را بشناسید.

بازار سنتی رامسر

اگر بخواهید با مردم محلی معاشرت کنید، با فرهنگ و زبان‌شان آشنا شوید و چیزهایی بخرید که در مراکز خرید لوکس رامسر پیدا نمی‌شود، بهترین کار سر زدن به بازار هفتگی‌ست.

حیف است تا رامسر بروید و بدون خرید زیتون، چای سنتی شمال یا ماست محلی برگردید. در این بازار هم میتوانید مرغ و خروس زنده ببینید و هم تخم مرغ محلی بخرید. ترشی‌ خانگی، انواع زیتون، چای گیلان و ماست محلی هم به راحتی پیدا می‌شود.

بازار سنتی رامسر

 اگر هم اهل آشپزی باشید، می‌توانید با خرید سبزی‌های محلی، غذای شمالی درست کنید. خلاصه اگر بازارهای سنتی را دوست دارید، در شنبه بازار و سه‌شنبه بازار خیلی به شما خوش می‌گذرد.

از مراکز خرید سنتی که بگذریم، به مراکز خرید و پاساژهای لوکس و مدرن رامسر میرسیم. در ادامه میخواهیم شما را با مراکز خرید جدید و امروزی رامسر آشنا کنیم.

مرکز خرید آرامش

مرکز خرید آرامش از نظر جغرافیایی دقیقا در مقابل هتل بزرگ رامسر واقع شده است و می‌توان گفت که در یکی از بهترین مناطق این شهر قرار دارد. یک پاساژ کاملا لوکس و تازه تاسیس که در سه طبقه ساخته شده و تعداد زیادی فروشگاه را در دل خود جای داده است.

تنوع فروشگاه‌های مرکز خرید آرامش، بیشتر به پوشاک، لوازم بهداشتی، شکلات و قهوه مربوط میشود. در این مرکز خرید، مزون‌ها و برندهایی وجود دارند که شاید بتوانید شبیه آنها را در فروشگاه‌های لوکس شمال شهر تهران پیدا کنید.

از این رو خرید در مرکز تجاری آرامش رامسر می‌تواند تجربه ای بسیار خوب برای افراد شیک پوش باشد که به دنبال لباس‌های خاص و منحصر به فرد می‌گردند.

مرکز خرید آرامش

مرکز خرید آرامش از پارکنیگ با ظرفیت بالایی برخوردار است از این رو با مشکل جاپارک مواجه نمیشوید. از طرف دیگر وجود فروشگاه رفاه در طبقه زیر همکف، این امکان را به شما میدهد که خوراکی های مورد نیاز روزانه خود را نیز تهیه کنید.

مجتمع گردشگری و تفریحی مروارید سبز

مرکز خرید مروارید رامسر از نظر لوکس بودن، نسبت به مرکز خرید آرامش، در درجه دوم قرار می‌گیرد. این مرکز خرید را به جرات می‌توان بزرگ‌ترین مرکز خرید شهر رامسر و بهترین جا برای خرید صنایع دستی و سوغاتی‌های غیر خوراکی دانست.

 دقیقا همانند مرکز خرید آرامش، اکثر فروشگاه‌های این مغازه در حوزه پوشاک و لوازم آرایشی بهداشتی فعالیت می‌کنند.

مرکز خرید مروارید سبز

 همچنین باید در نظر داشته باشید که پاساژ مروارید، یک مرکز تفریحی برای کودکان نیز در نظر گرفته است و بچه ‌ها می‌توانند ساعت‌ها در آن مشغول بازی باشند. البته به تازگی بنا بر شیوع ویروس کرونا، این بخش از پاساژ تعطیل است و در آینده نزدیک شاهد بازگشایی مجدد آن خواهیم بود.

مجتمع نگین رامسر

مرکز خرید نگین جایگاه سوم را در لیست بهترین مراکز خرید رامسر به خود اختصاص داده است و باید بدانید که از نظر کیفیت کالاهای ارائه شده، شباهت زیادی به مرکز خرید آرامش دارد. پاساژ نگین شاید از نظر وسعت، خیلی بزرگ نباشد، اما فروشگاه‌هایی که داخل آن فعالیت می‌کنند، بهترین کیفیت اجناس را با قیمتی معقول و کیفیتی مناسب به مشتریان ارائه می‌دهند.

از نظر صنف نیز باید گفت که مرکز خرید نگین نیز همانند دو مرکز خرید قبلی، مخصوص خرید پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و البته لوازم خانگی است.

وجود فوت کورت و کافه در مرکز خرید نگین رامسر، آن را به محلی پرطرفدار برای خرید و تفریح تبدیل کرده است. به طوریکه حتی مردم محلی رامسر نیز برای شام آخر هفته و دورهمی‌های خانوادگی به فودکورت این مرکز مراجعه می‌کنند. پس اگر به تفریح در کنار خرید علاقه دارید، حتما بازدید از مجتمع نگین رامسر را در لیست پاساژ گردی خود قرار دهید.

سخن پایانی

اگر به شمال و شهر رامسر سفر کردید، در کنار گشت و گزار در جنگل و جاذبه های طبیعی بکر، به بازارها و مراکز خرید رامسر نیز سر بزنید. در این بازارها علاوه بر اینکه با مردم مهمان نواز و خوش برخورد این شهر تعامل میکنید، با سبک زندگی و آداب و رسوم آنها نیز آشنا می‌شوید و کالاهای مورد نیاز خود را خریداری میکنید.

اما اگر به هر دلیل امکان سفر به رامسر را ندارید اما قصد خرید کالایی از این شهر مهمان نواز را دارید، سری به فروشگاه اینترنتی پاساژ بزنید. در این فروشگاه میتوانید از فروشندگان استان مازندران کالاهای مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری نمائید.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *