28 مارس, 2024
شلوار زنانه تابستانی

شلوار زنانه تابستانی ترند 1402

مدت زمان مطالعه : 3 دقیقه

تابستان امسال شاهد تنوع بالایی از شلوار زنانه تابستانی هستیم. از شلوارهای پلیسه و شلوار دامنی گرفته تا انواع شلوار سندبادی، تابستان امسال وارد عرصه مد و پوشاک بانوان شده و استقبال بی نظیری را به دنبال داشته است. به طور کلی شلوار گشاد ترند اصلی تابستان امسال است.

انواع مدل های شلوار دامنی

مدل شلوار دامنی، معروف ترین و پرطرفدارترین مدل شلوار گشاد است. شلوار دامنی، مدل های متنوعی دارد که در این پست از مجله اینترنتی پاساژ میخواهیم به معرفی مدل های مختلف آن بپردازیم.

شلوار دامنی

شلوار دامنی، یکی از مدل های شلوار گشاد است که مدل بُرش آن چیزی بین شلوار و دامن است. یک شلوار بسیار راحت و خنک که برای فصل تابستان کاملاً مناسب است. یکی از ویژگی های این مدل شلوار این است هم با استایل مجلسی ست میشود و هم برای استایل کژوال مناسب است. در ادامه انواع شلوار دامنی را معرفی میکنیم.

شلوار دامنی 1

شلوار دامنی پلیسه

شلوار دامنی پلیسه، یکی از ترندهای پرطرفدار شلوار دامنی است که معمولاً برای استایل مجلسی و مهمانی استفاده میشود. هرچند که انتخاب اجزای یک استایل، کاملاً به نظر شخصی و سلیقه افراد بستگی دارد. بنابراین متناسب با سلیقه شخصی خودتان میتوانید از این شلوار برای استفاده روزمره نیز استفاده نمائید.

شلوار دامنی پلیسه

شلوار دامنی جین

یکی دیگر از مدل های شلوار دامنی، شلوار دامنی جین است. این مدل شلوار بهتر است برای استایل کژوال و اسپورت استفاده شود. شلوار دامنی جین به همراه یک شومیز یا مانتوی چهارخانه میتواند استایل تابستانه شما را به شکل زیبایی کامل کند. شلوار دامنی جین کاغذی نیز یک گزینه مناسب برای روزهای بلند فصل تابستان است.

شلوار دامنی جین

شلوار دامنی سه ربع

از دیگر مدل های پرطرفدار شلوار دامنی، میتوان به مدل سه ربع آن اشاره کرد. شلوار دامنی سه ربع میتواند گزینه مناسبی برای پیاده روی در روزهای گرم فصل تابستان باشد. اگر به دنبال یک شلوار راحت و خنک باشید که با استایل های مختلف به راحتی ست شود، بدون شک شلوار دامنی سه ربع بهترین مدل برای شماست.

شلوار دامنی طرح دار

شلوار دامنی هم مثل سایر مدل های شلوار انواع ساده و طرح دار، دارد. چراکه طراحان صنعت مد و پوشاک میبایست سلیقه افراد مختلف را در نظر بگیرند. بنابراین شلوار دامنی با پارچه های طرح دار نیز به بازار عرضه شده است. جالب این است که مدل های طرح دار نیز به اندازه مدل های ساده، پرطرفدار است و علاقمندان زیادی دارد.

شلوار دامنی طرح دار

شلوار دامنی سندبادی

یکی از مدل های خلاقانه و نسبتاً خاص شلوار دامنی، مدل سندبادی آن است. شلوار دامنی سندبادی، فاق بلندی دارد و در قسمت مچ پا تنگ میشود. این مدل نیز برای استایل کژوال مناسب است و طرفداران خاص خود را دارد. شلوار داننی سندبادی میتواند برای افراد خاص پسند که به دنبال ایجاد تمایز در تیپ و استایل خود هستند، گزینه مناسبی باشد.

شلوار های نخی

شلوارهای نخی برای فصل تابستان گزینه مناسبی می باشند. این نوع از شلوارها بسیار سبک بوده و هوا به خوبی از آن‌ها عبور می‌کند؛ در نتیجه هنگام استفاده از شلوارهای نخی احساس گرمای کمتری می کنید. اکثر شلوارهای نخی گشاد و آزاد بوده و به راحتی با انواع مانتوهای تابستانی ست می‌شوند.
با در نظر گرفتن این نکته که شلوارهای نخی زودتر از سایر شلوارها چروک می‌شوند؛ استفاده از این نوع شلوارها را برای استایل‌های رسمی به شما پیشنهاد نمی کنیم. شلوارهای نخی برای استایل‌های اسپرت و نیمه‌ رسمی کاملاً مناسب است.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *