23 آوریل, 2024
مدل کیف دخترانه

مدل کیف دخترانه تابستان 1400 چی مد میشه؟

مدت زمان مطالعه : 3 دقیقه

کیف، به عنوان یکی از جذاب ترین بخش های استایل میتواند تاثیر قابل توجهی روی زیباتر شدن تیپ شما داشته باشد. طراحان لباس و کیف و کفش در هرفصل ایده های جدیدی متناسب با حال و هوای فصل ارائه میدهند و پوشاک جدیدی را به بازار عرضه میکنند. اگر اهل مد هستید و به ترندهای دنیای مد و پوشاک علاقه دارید و میخواهید بدانید تابستان امسال ترند مدل کیف دخترانه چیست، این نوشته را تا پایان بخوانید. در این مقاله از مجله اینترنتی پاساژ میخواهیم مدل کیف تابستانی دخترانه را به شما معرفی کنیم.

کیف‌ گردنی کوچک

سال 1400 تفاوت های چشم گیری در مدل کیف دخترانه ایجاد شد. این تفاوت ها باعث شد کیف، بیشتر از قبل در مرکز توجه قرار بگیرد.

کیف گردنی از جمله ترندهایی است که از ابتدای سال 1400 به دنیای مد و پوشاک وارد شد و به دلیل استقبال زیاد، در فصل تابستان نیز پرطرفدار باقی خواهد ماند.

نکته قابل توجه در مورد این مدل کیف این است که اندازه بسیار کوچکی دارند. فقط به اندازه یک گوشی و کارت بانکی!

کیف گردنی کوچک در رنگ های شاد وجود دارد و فقط کافیست یک رنگ متناسب با لباس خود را انتخاب کنید تا استایل زیبایی داشته باشید.

کیف گردنی کوچک
کیف کلاسیک

کیف کلاسیک و نوستالژیک

کیف کلاسیک، از جمله ترندهای دهه 90 بود که طرفداران بسیاری داشت و تابستان امسال نیز برای چندمین بار و بعد از یک دهه فاصله از دنیای مد، باز هم به عرصه مد و پوشاک بازگشته است.

این مدل کیف ها از اصالت خاصی برخوردارند و بیشتر برای جلسات کاری مهم و مجالس رسمی کاربرد دارد.

نکته مهم در مورد این سبک کیف این است که حتما میبایست با کفش هم جنس و همرنگ خود استفاده شود.

کیف‌ دسته‌دار، ترند کیف تابستانی 1400

کیف دسته دار، از دیگر ترندهای تابستان پیش رو است که زیبایی خاصی دارد. این مدل کیف های دسته دار که هم دسته کوتاه دارند و هم بند بلند، یک کیف ایده آل برای همه موقعیت هاست، از مهمانی های رسمی و دورهمی های دوستانه گرفته تا جلسات کاری. بند بلند این کیف ها میتواند مدل زنجیری یا بند دوربینی باشد.

کیف دسته دار

کیف ‌های رنگی، ترند سال تابستان

اگر نگاهی به ویترین فروشگاه های کیف و کفش سر بزنید، طیف مختلفی از رنگ های شاد و جذاب را میبینید.

کیف ‌هایی که شاید تا به حال داشتن آن را تجربه نکرده ‌اید و امتحان کردن آن می ‌تواند برایتان جذاب باشد.

امسال بیشتر از همیشه می ‌توانید از کیف ‌هایی با رنگ‌ های خاص در استایل خود استفاده کنید و رنگ و زیبایی جذابی به تیپ و استایل خود ببخشید.

 مهم‌ ترین رنگ ‌های ترند کیف سال ۱۴۰۰ دخترانه و زنانه رنگ ‌های زرد، خاکستری، سبز چمنی روشن، سبز فسفری، رنگ ‌های پاستیلی، قرمز روشن، نارنجی و زرد زعفرانی هستند.

کیف رنگی

سخن پایانی

کیف هایی که معرفی کردیم، ترند مدل های کیف دخترانه و زنانه برای تابستان امسال است. اما در نظر داشته باشید که برای انتخاب کیف یا هر پوشاک دیگری، علاوه بر ترندهای روز، باید تناسب آن با تیپ و استایل و نیز سلیقه خود در نظر بگیرید. در این صورت خرید دلچسبی خواهید داشت. 

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *