25 آوریل, 2024
تلویزیون های ایرانی

معرفی بهترین تلویزیون های ایرانی

مدت زمان مطالعه : 5 دقیقه

بهترین تلویزیون ایرانی کدام است؟ سوالی که این روزها با افزایش قیمت لوازم صوتی و تصویری خارجی، بیشتر از قبل بر سر زبان ها افتاده و درخواست برای کسب اطلاعات کیفیت و قیمت تلویزیون های ایرانی را افزایش داده است.

در سال های اخیر به دلیل رشد برندهای چینی ارزان قیمت، تقریباً تمام تولیدکنندگان تلویزیون های ایرانی به سمت واردات یا مونتاژ تلویزیون هایی با قطعات چینی گرایش پیدا کرده اند. به طوریکه میتوان گفت دیگر به جز چند برند محدود مانند اسنوا، شهاب، ایکس ویژن و جی پلاس، تلویزیون ایرانی تولید نمیشود.

اگرچه این محصولات کیفیت قابل قبولی دارند اما با پای کیفیت برندهای پر آوازه تلویزیون مثل سامسونگ، ال جی و پاناسونیک نمیرسند. در این مقاله بهترین برندهای تلویزیون ایرانی را به همراه توضیحاتی درباره کیفیت آن معرفی کرده ایم. همچنین مروری داریم بر پر فروش ترین برندهای تلویزیون در ایران. تا انتهای این نوشته با مجله اینترنتی پاساژ همراه باشید.

تلویزیون ایرانی ایکس ویژن

این برند توسط شرکت مادایران معرفی شد که یک تولید کننده کاملاً خصوصی است.

تلویزیون ایکس ویژن، کیفیت و قیمت قابل قبولی دارد و از خدمات پس از فروش واقعی، برخوردار است.

چراکه مادایران یکی از بهترین شرکت های اراوه دهنده خدمات پس از فروش در زمینه محصولات صوتی و تصویری در ایران است.

پس اگر تصمیم به خرید تلویزیون Xvison دارید، از بابت ارائه خدمات، خیالتان راحت باشد. بهترین سری های این تلویزیون XS، XK و KU هستند.

تلویزیون ایکس ویژن

تلویزیون برند جی پلاس

تلویزیون جی پلاس

این برند، در واقع یک برند نوپا در حوزه محصولات صوتی و تصویری در ایران است که فعالیت خود را از سال 1397 آغاز کرده است.

این برند نیز مانند ایکس ویژن توسط شرکت مادایران به بازار معرفی شده و در نتیجه از خدمات پس از فروش بسیار خوبی برخوردار است.

کیفیت و قیمت قابل قبول یکی از دلایل محبوبیت برند جی پلاس در بازار تلویزیون ایران است.

از آنجاییکه برندهای نوپا در ابتدای کار برای اثبات خود، محصولات با کیفیتی را به بازار ارائه میدهند، جی پلاس نیز همین رَویه را پیش گرفته و محصولات با کیفیت و قیمت مناسبی را معرفی نموده است.

تلویزیون ایرانی اسنوا

این برند کاملاً ایرانی است و 15 سال سابقه تولید دارد. یک مارک کاملاً شناخته شده در بازار صوتی و تصویری ایران. اگرچه کیفیت تلویزیون های ساخته شده توسط این شرکت به پای یخچال فریزرهای اسنوا نمیرسد.

اما تلویزیون های ال ای دی با کیفیت قابل قبول و البته قیمت مناسب این روزها برند اسنوا را بیش از قبل بر سر زبان ها انداخته است. به لحاظ خدمات پس از فروش نیز، تلویزیون های اسنوا، توسط شرکت انتخاب سرویس، گارانتی میشوند.

تلویزیون ایرانی شهاب

شرکت شهاب از قدیمی ترین و با سابقه ترین برندهای تولید کننده تلویزیون در ایران است. در حال حاضر این شرکت به صرفه ترین تلویزیون های 4k را با کیفیت و وضوح بسیار قابل قبول به بازار عرضه میکند.

نمایشگر تلویزیون تصاویر را بسیار شفاف و با رنگ های کاملاً طبیعی نشان میدهد. به جرات میتوان گفت این برند رقابت خود را با نمونه های خارجی آغاز کرده است و در عرصه رقابت حرفی برای گفتن دارد.

تلویزیون هوشمند شهاب پردازنده قوی و حافظه داخلی بالایی دارد که از میتوان از آن برای اجرای برنامه های اندرویدی نیز استفاده نمود.

پر فروش ترین برندهای خارجی تلویزیون در ایران

وقتی صحبت از پر فروش ترین برندهای خارجی تلویزیون در ایرن میشود، احتمالاً همه ما به یاد چهار برند معروف دنیا می افتیم. سامسونگ، سونی، الجی و پاناسونیک.

این چهار برند معتبر نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا، در لیست پر فروش ترین برندهای صوتی تصویری و به خصوص تلویزیون قرار گرفته اند. اما به راستی دلیل این استقبال چیست؟

تلویزیون های برند سامسونگ

تلویزیون‌های سامسونگ از ده‌ها سال قبل پای ثابت خانه‌ ایرانی‌ها ‌بوده‌اند هرچند این روزها افزایش قیمت ارز، خرید این دستگاه‌ها را کمی دشوار کرده است.

اگر محدودیت بودجه وجود نداشته باشد، خرید تلویزیون‌های این شرکت در اولویت بالایی قرار میگیرد. چرا بالاترین سطح کیفیت، کارایی و طول عمر را در اختیارتان قرار می‌دهند.

تلویزیون‌های خمیده سامسونگ به واسطه زاویه دید بهتر و حس غوطه‌ور شدن در تصویر از چند سال پیش رایج شده‌اند و در ایران به شدت مورد استقبال قرار گرفته است.

این تلویزیون ها با وضوح خیره کننده 4k تصویر را به نمایش درمی آورندو رنگ‌هایی با کنتراست بسیار گسترده تولید میکنند.

تلویزیون های سامسونگ

تلویزیون های الجی

ال‌جی از بزرگترین تولیدکنند‌گان نمایشگر در دنیاست، بطوریکه بسیاری از شرکت‌های دیگر در تلویزیون‌های خود از پنل‌های ال‌جی استفاده می‌کنند. کیفیت نمایشگرهای این شرکت کره‌ای به حدی رسیده است که در آیفون هم از پنل الجی استفاده شده است!

یکی از مهمترین ویژگی های این تولید کننده کره ای این است که با وجود کیفیت بسیار بالای محصولات، قیمت کالاهای عرضه شده توسط این شرکت به گونه است که تقریبا با هر بودجه ای بتوانید خرید کنید. به عبارت دیگر الجی در تلاش است برای به دست آوردن سهم هرچه بیشتر از بازار محصولات صوتی و تصویری، سلیقه ها و بودجه های مختلف را به طور کامل پوشش دهد.

تلویزیون ال جی

تلویزیون پاناسونیک

پاناسونیک هم از آن نام‌های قدیمی پر آوازه است که بسیاری از ما با تلویزیون‌های سیاه و سفید آن خاطره داریم. تلویزیون‌های این شرکت که به نوعی میراث‌دار برند «ناسیونال» محسوب می‌شوند، حاصل تلفیق کیفیت ژاپنی و طراحی مدرن است و از این رو در سراسر دنیا میلیون‌ها مشتری دارد.

تلویزیون پاناسونیک

تلویزیون های سونی

از زمانی که نخستین تلویزیون سونی در سال ۱۹۶۰ ساخته شد تا همین امروز محصولات این شرکت به دلیل برخورداری از کیفیت بالای ساخت ، کارایی فوق‌العاده، قابلیت‌های پیشرفته و به روز و از همه مهمتر کیفیت وضوح تصویر بی‌نظیر در تمام دنیا مشتریان را به خود جلب کرده‌اند.

اما سونی این روزها از فناوری‌های متعددی برای افزایش کیفیت تصویر استفاده کرده. برای مثال با افزایش کنتراست تصاویر را واقعی‌تر می‌کند، رنگ ها را طبیعی تر جلوه میدهد و از همه مهمتر وضوح تصویر را به طرز شگفت آوری نسبت به قبل افزایش داده است.

تلویزیون های سونی

جمع بندی

تلویزیون یکی از کالاهای اساسی خانه است که یکبار برای همیشه خریداری میشود. بنابراین لازم است موقع خرید دقت لازم را به خرج دهید. اینکه تلویزیون ایرانی انتخب کنید یا خارجی، به عوامل زیادی از جمله بودجه مورد نظر و سلیقه شما بستگی دارد.

در حال حاضر تلویزیون های ایرانی موجود در بازار، از کیفیت قابل قبولی برخوردارند و قیمت خوبی هم دارند. پس انتخاب خود را به نام برند محدود نکنید و ویژگی های کیفی را مورد بررسی قرار دهید.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *