قوانین پاساژ

راهنمای دریافت کالا

اعتماد و امنیت خرید و آسودگی خاطر خریداران از اولویت‏‌های پاساژ است. پاساژ فروشنده‌ی مستقیم هیچ کالایی نیست و عملکرد آن همچون یک مرکز خرید آنلاین است به طوری که فروشندگان از سراسر کشور در آن اقدام به معرفی محصولات خود کرده و شما می‌توانید برای هر محصول چند فروشنده را با هم مقایسه کرده و از بهترین آن‌ها خرید خود را انجام دهید. با وجود این ممکن است مشتریان پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که برای این منظور 7 روز ضمانت بازگشت کالا در چارچوپ قوانین سازمان تجارت الکترونیک در نظر گرفته شده است. برای برخورداری از ضمانت پاساژ به تمامی خریدارن توصیه می نمایم کلیه موارد ذیل را به دقت مطالعه نمایند.

1- ممکن است فروشنده با شما تماس بگیرد تا هماهنگی بیشتری به صورت تلفنی در خصوص ارسال و نوع کالا با شما انجام شود. در صورت درخواست فروشنده برای واریز هرگونه وجهی اضافی، از پرداخت آن خودداری نموده و کارشناسان پاساژ را در جریان تماس گرفته شده قرار دهید. پاساژ هیچگونه مسئولیتی در قبال واریز وجه خارج از پاساژ و یا سو استفاده از اطلاعات شخصی شما نخواهد داشت. در حفاظت از اطلاعات شخصی خود حساس باشید.

تنها راه ارتباطی پاساژ با شما از طریق شماره 02179284000 می باشد.

2- لطفا در هنگام تحویل کالا از شرکت های حمل و نقل، در حضور مامور آن شرکت و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردید و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دچار ایراد گردیده باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به فروشگاه و پاساژ اطلاع دهد. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نمایید، هیچ اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا قابل قبول نخواهد بود و فروشگاه مسئولیتی در قبال مشکلات بعدی نخواهد داشت، زیرا علیرغم اینکه کالا تا سقف ممکن بیمه گردیده است، به دلیل آنکه مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است، دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت وجود ندارد.

3- پس از تحویل کالا و قبل از باز نمودن بسته بندی اصلی کالا، خرید خود را با مشخصات مندرج برروی بسته مطابقت داده و در صورت مشاهده مغایرت با مشخصات، از بازکردن بسته خودداری فرمایید و بلافاصله پاساژ و فروشنده را مطلع فرمایید.( حتما شرایط بازگشت کالا در بخش درباره پاساژ را مطالعه نمایید.) توجه: در صورتیکه مشتری بدون تطبیق دادن سفارش با مشخصات مندرج در روی بسته ، کالا را از بسته بندی اولیه خارج نماید، حتی در صورت مغایرت امکان عودت کالا وجود ندارد.

4- در هنگام باز نمودن کالا از کلیه مراحل فیلم برداری نمایید تا در صورت بروز هر گونه مشکل و یا اختلافی فی ما بین فروشنده و خریدار بتوان به آن در مراجع زی صلاح استناد نمود.

5- در صورت مشاهده ایراد فنی، و یا ظاهری ابتدا با کارشناسان پاساژ تماس گرفته و موضوع را عنوان نمایید، سپس فروشنده را در جریان ایراد قرار دهید.( حتما شرایط بازگشت کالا در بخش درباره پاساژ را مطالعه نمایید.)

6- قبل از بازگرداندن کالا به فروشنده حتما شرایط بازگشت کالا در بخش درباره پاساژ را مطالعه نمایید. بروز هرگونه مشکلی به دلیل عدم اطلاع از قوانین پاساژ بر عهده خریدار می باشد.

7- پس از تحویل کالا به شما، کارشناس پاساژ برای بررسی تحویل شدن کالا و دریافت تاییدیه با شما تماس خواهد گرفت. و پس از دریافت تاییدیه از شما فاکتور با فروشنده تسویه حساب می گردد. در صورتی که خریدار طی 48 ساعت پس از تحویل شدن کالا پاسخگوی تماس پیگیری کارشناس پاساژ نباشد، پاساژ فاکتور را با فروشنده تسویه حساب می نماید و مسئولیتی در قبال مشکلات اعلامی خریدار پس از آن نخواهد داشت.

لطفا قبل از هر گونه اقدامی کارشناسان پاساژ را مطلع فرمایید.