قوانین پاساژ

امنیت کاربران در گفتگوی پاساژ

کاربر گرامی شما در بخش گفتگوی پاساژ به صورت مستقیم با فروشنده و یا خریدار کالا در ارتباط هستید. بدین منظور لازم است موارد زیر را در نظر داشته باشید.

 

در حفظ حریم خصوصی خود هوشیار بوده و از ارائه اطلاعات شخصی خود به طرف مقابل خودداری نمایید. به هیچ عنوان اطلاعات کارت بانکی خود را به هیچ فردی اعلام ننمایید و از ارسال کد های دریافت شده بر روی تلفن همراه خود به دیگران تحت هر عنوان خودداری نمایید. در صورت مشاهده چنین مواردی در بخش گفتگوی پاساژ حتما  گفتگو را گزارش نمایید و پشتیبانی پاساژ را مطلع نمایید.

 

توجه داشته باشید که پاساژ تنها امنیت خرید هایی را تضمین می نماید که از طریق اپ و یا وب سایت پاساژ انجام شده و پرداخت آنها تنها به صورت آنلاین از طریق درگاه پرداخت آنلاین پاساژ به نام شرکت پدیده نوین تجارت الکترونیک آریانا انجام شود.

پاساژ هیچ گاه از شما درخواست پرداخت به صورت کارت به کارت، انتقال وجه و... نمی نماید و در صورت مشاهده چنین مواردی در گفتگوی پاساژ فورا گفتگو را گزارش نمایید.

  انجام هرگونه پرداخت توسط شما به هر فردی به هر صورت حتی اگر در بخش گفتگوی پاساژ آشنا شده و شماره کارت دریافت نموده باشید تحت نظارت پاساژ نیست و پاساژ مسئولیتی در قبال مشکلات احتمالی آن ندارد.

هرگونه درخواست از خریدار کالا مبنی بر پرداخت مستقیم وجه به حساب فروشنده به هر دلیلی و یا ارجاع خریدار به خرید کالا خارج از پاساژ ممنوع بوده و در صورت مشاهده فروشگاه خاطی جریمه و مسدود می گردد.

اساس گفتگوهای پاساژ بر احترام متقابل استوار است. لطفا از به کاربردن الفاظ نامناسب در گفتگو خودداری نموده و در صورت وجود هرگونه مشکلی ابتدا مورد را با پشتیبانی پاساژ مطرح نمایید. هرگونه توهین و یا به کار بردن الفاظ نامناسب و مغایر با قوانین و عرف منجر به مسدود سازی همیشگی اکانت کاربر متخلف می گردد. لطفا در صورت مواجه شدن با چنین مواردی بدون پاسخ دهی به طرف مقابل فورا گفتگو را گزارش نمایید.

 

توجه داشته باشید که هدف پاساژ تضمین امنیت شما در خرید های آنلاین است. لذا با رعایت موارد ذکر شده ما را در این امر یاری نمایید.