28 مارس, 2024
مراکز خرید اهواز

معرفی مراکز خرید اهواز

مدت زمان مطالعه : 3 دقیقه

اهواز، بزرگترین شهر استان خوزستان و یکی از شهرهای زیبا و پرجمعیت اطراف خلیج فارس محسوب می شود. یک کلان شهر که به نوعی پایتخت جنوب غربی ایران به شمار می رود!

همین مسئله باعث شده که شهر اهواز از نظر امکانات یکی از بهترین شهرهای جنوب و جنوب غرب ایران باشد. جاذبه‌های تاریخی، رود کارون، تنوع فرهنگی، بازارها و مراکز خرید اهواز باعث شده‌اند که این شهر یکی از بهترین مقصد‌های گردشگری برای مسافران باشد.
اگر از یکی از شهروندان این شهر بپرسید که “اهواز کجا بریم خرید؟” لیستی بلندبالا از مراکز خرید فراوان موجود در این شهر در اختیار شما قرار بدهد. چراکه اهواز پاساژها و مراکز خرید فراوانی دارد که کالاهای وارداتی از طریق کشورهای حاشیه خلیج فارس را با قیمت مناسب به مشتریان ارائه می‌کنند.

ما در این مطلب قصد داریم مروری بر بهترین مراکز خرید این شهر داشته باشیم. تا انتهای این نوشته با مجله اینترنتی پاساژ همراه باشید.

بازار کاوه اهواز

بازار کاوه اهواز از بازارهای قدیمی اهواز با بافت و معماری سنتی است که قدمت آن به دوران پهلوی بر می گردد. پاساژ کاوه در واقع بصورت بازاری در امتداد خیابان شکل گرفت تا بتواند مجموعه فروشندگان و دست فروشان را در یک منطقه گرد هم آورد. در بازار کاوه میتوانید هرآنچه نیاز دارید را تهیه کنید از مایحتاج روزمره گرفته تا کالاهای دیگر.

بازار کاوه اهواز

در این بازار کوچک شاهد حجره های کوچک و نزدیک به هم هستیم که غالب فروشندگان آن برای بهتر دیده شدن کالاها و اقلام خود، محصولات را به پیاده رو بیرون از حجره انتقال داده اند.

بازار امام رضا ع

پاساژ امام رضا، یک مرکزخرید طبقاتی می باشد که در سال 1383 افتتاح شد و به بهره برداری رسید، این بازار یکی از بهترین و برترین مراکز خرید در منطقه می باشد.

مجتمع تجاری امام رضا دارای تنوع بالا در کالاهای مورد نیاز شهروندان و مسافران است و بهترین مکان برای خرید جهیزیه در شهر اهواز محسوب می شود.

چراکه انواع کالاهای برقی، لوازم آشپزخانه، سرویس خواب و روتختی و هرآنچه برای شروع یک زندگی لازم است همگی در این پاساژ عرضه میشود. 

بازار امام رضا ع
مرکز خرید زیتون

مرکز خرید زیتون

مرکز خرید زیتون در اهواز دارای مساحتی تقریی به وسعت 2000 متر مربع در 6 طبقه و با 300 واحد تجاری بنا شده است.

این پاساژ دارای تنوع بینظیری از انواع بدلیجات لوازم آرایش و پوشاک است که هرکدام از این کالاها در یک طبقه مجزا قرار دارد. از این رو خریداران با تمرکز بیشتری میتوانند کالای مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

مرکز خرید زیتون با برخورداری از کافی شاپ، فضایی مناسب  برای مشتریانی است که علاقه به بازار گردی های طولانی دارند. 

مجتمع تجاری کارون

این پاساژ  به عنوان بزرگترین و پر مخاطب ترین مرکز خرید سال 95 انتخاب گردید. مرکز خرید کارون در کنار مراکز خرید دیگر از جمله سیتی سنتر مهزیار، مرکز خرید برج اهواز و … یکی از بروز ترین بازارهای اهواز است. سهولت در امر رفت و آمد باعث شده تا این مجموعه جزو شلوغ ترین و پر مخاطب ترین مراکز و بازار های اهواز باشد.

مجتمع تجاری کارون

تنوع کالاها و فروشگاه ها باعث شده این پاساژ بتواند سلیقه اکثر مشتریان را پوشش دهد. در کنار تعدد فروشگاه ها، قیمت های مناسب این مجتمع باعث شده تا خریداران از خرید خود خوشنود باشند و آن را به دیگران نیز پیشنهاد کنند.

سخن پایانی

اگر به استان خوزستان سفر کردید، در کنار بازدید از آثار تاریخی، حتما سری به بازارهای شهر اهواز بزنید. در این بازارها علاوه بر اینکه با مردم مهمان نواز و خوش برخورد اهواز تعامل میکنید، با سبک زندگی و آداب و رسوم آنها نیز آشنا می‌شوید و کالاهای مورد نیاز خود را خریداری میکنید.

اما اگر به هر دلیل امکان سفر به استان اهواز را ندارید اما قصد خرید کالایی از این شهر مهمان نواز را دارید، سری به فروشگاه اینترنتی پاساژ بزنید. در این فروشگاه میتوانید از فروشندگان استان اهواز کالاهای مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری نمائید.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *