25 آوریل, 2024
لباس اسپرت مردانه تابستانی

بهترین مدل های لباس اسپرت مردانه تابستانی

مدت زمان مطالعه : 3 دقیقه

لباس اسپرت مردانه یکی از کاربردی ترین و البته جذاب ترین لباس های مردانه است که اکثر آقایان حداقل یم دست از آن در کمد لباس خود دارند. این مساله نشان دهنده میزان محبوبیت لباس اسپرت مردانه است. و اما با شروع فصل تابستان، لباس اسپرت مردانه تابستانی در صدر خرید لباس های مردانه قرار میگیرد. چراکه یکی از لازمه های فصل تابستان، پوشیدن لباس سبک، راحت و خنک است.

در این پست از مجله اینترنتی پاساژ میخواهیم انواع ست لباس اسپرت مردانه تابستانی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید برای تابستان لباس اسپرت خنک، راحت و سبک تهیه کنید و استایل متفاوتی داشته باشید. تا پایان یان نوشته با ما همراه باشید.

ترکیب تیشرت و پلوشرت با شلوار مردانه

وقتی صحبت از لباس اسپرت مردانه تابستانی به میان می آید، تیشرت و پلوشرت جزو اولین گزینه ها هستند. چراکه ست تیشرت و شلوار در درجه اول یک لباس راحت، خنک و سبک است و در درجه دوم شما را جوان تر از سن واقعی نشان میدهد.

تیشرت و پلوشرت مردانه

 ترکیب تیشرت و پلوشرت با شلوار جین یا شلوار کتان مردانه میتواند یک ست فوق العاده برای تابستان باشد. این ترکیب با کفش کالج یا کتانی مردانه میتواند یک ست کاملاً چشم گیر را برای شما به ارمغان بیاورد. همچنین استفاده از اکسسوری هایی مثل دستبند و عینک میتواند جلوه خاصی به تیپ و استایل شما ببخشد.

ترکیب پیراهن اسپرت مردانه با شلوار جین

درصد بالایی از مردان خوش‌پوش، لباس‌های اسپرت را جذاب‌، شیک و مناسب استایل خود می‌دانند. از این رو در ترکیب لباس های روزانه خود به ویژه در فصل تابستان از اسن لباس ها استفاده کنند.

اگر از آن دسته افرادی هستید که برای انتخاب لباس به ترند روز اهمیت میدهید، باید بدانید یکی از ترندهای لباس اسپرت مردانه برای تابستان امسال، ترکیب شلوار جین با پیراهن ساده تک رنگ است. این ترکیب همراه با کفش اسپرت یا ونس میتواند یک استایل زیبا را برای شما بسازد.

پیراهن اسپرت مردانه

انتخاب رنگ پیراهن کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد، اما بهتر است برای روزهای طولانی و گرم فصل تابستان، رنگ های روشن را انتخاب کنید. به عنوان مثال ترکیب شلوار جین آبی یا زغالی، به همراه پیراهن سفید ساده میتواند یک ترکیب زیبا و جذاب برای شما باشد.

ست اسپورت مردانه تابستانی با پیراهن راه راه

پارچه های راه راه یکی از جذاب ترین و دوست داشتنی ترین مدل ها در بین آقایان است. پیراهن راه راه مردانه به عنوان یک گزینه شیک در ست لباس اسپورت مردانه به حساب می آید که میتواند تاثیر گذاری استایل شما را چندین برابر کند. پیراهن راه راه را هم میتوان با شلوار لی ترکیب کرد و هم شلوار کتان.

پیراهن راه راه مردانه

ترکیب این پیراهن با شلوار پارچه ای نیز میتواند نتایج خوبی برای تیپ شما داشته باشد. مزیت پیراهن راه راه این است که باعث میشود بلندقد تر به نظر برسید. تنها نکته در مورد پوشیدن این سبک پیراهن این است که باید آن را با شلوار ساده ترکیب کنید.  

ترکیب دوست داشتنی پیراهن چهارخانه مردانه

اگر به استایل کژوال مردانه علاقه دارید، پیشنهاد میکنم حتما ست پیراهن چهارخانه مردانه با تیشرت و شلوار جین را امتحان کنید. به جرات میتوان گفت این ترکیب یکی از دوست داشتنی ترین و پرطرفدارترین ترکیب های لباس اسپرت مردانه تابستانی است.

پیراهن چهارخانه مردانه

 بیشتر آقایان این ترکیب لباس جذاب را همراه با شلوار جین می‌پسندند و مزیت این استایل این است که بغیر از تابستان در دیگر فصل های سال نیز قابل استفاده است. 

پیراهن جین، جذابیت بدون مرز

پیراهن جین، از آن دسته لباس های بسیار موفق و پرطرفدار مردانه در صنعت مد و پوشاک آقایان است که قدمت 100 ساله دارد. نکته جالب در مورد پارچه جین این است که تقریبا با 90 درصد رنگ های دیگر به راحتی ست میشود و از این رو یک لباس پرطرفدار و کاملاً کاربردی برای سنین مختلف است. انتخاب یک پیراهن جین، میتواند خیال شما را از بابت تشکیل یک استایل تابستان خاص، راحت کند.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *