18 آوریل, 2024

رونمایی از اولین مچ‌بند هوشمند وان‌پلاس

مدت زمان مطالعه : 2 دقیقه

 زمان حدودی مطالعه این مقاله 1 دقیقه

به نظر می‌رسد، شرکت چینی که تا به حال در بخش گجت‌های پوشیدنی، فعالیت خاصی از خود نشان نداده بود، در صفحه اصلی توییتر، تصویری از رونمایی اولین گجت پوشیدنی خود تحت عنوان مچ‌بند هوشمند وان‌پلاس منتشر کرده است.

طبق شنیده‌ها به نظر می‌رسد، این دستبندهای هوشمند قرار است تنها 34 دلار قیمت داشته باشند. همچنین کمپانی وان‌پلاس قصد دارد مچ‌بندهای هوشمند خود را با قابلیت‌هایی نظیر اندازه‌گیری اکسیژن خون، ردیاب خواب و پایش ضربان قلب مجهز کند تا کاربران، به گجتی با قیمت اقتصادی و سطح کیفیت و کارایی بالا دسترسی داشته باشند.

طبق گفته‌های کمپانی وان‌پلاس، از دیگر قابلیت‌های خوب مچ‌بند هوشمند وان‌پلاس می‌توان به نمایشگر ۱.۱ اینچی امولد لمسی، میزان روشنایی قابل قبول، پلتفرم Wear OS، عدم نفوذ آب به درون آن با استاندارد ضد آب IP68 و توانایی روشن نگه داشتن باتری به مدت 14 روز، همانطور که در مشخصات مربوط به کیفیت ساخت وان‌پلاس بند به آن اشاره شده است، توجه داشت.

وان‌پلاس همانطور که در اوایل ورود به ساخت گوشی‌های هوشمند فعالیت خوبی را از خود نشان داد و به قاتلین پرچم‌دار معروف شد. به نظر می‌رسد، اینبار نیز قصد دارد به عنوان یکی از جدی‌ترین رقبای محصولات مشابه کنونی، کمپانی‌های نام‌دار را با چالشی جدی روبرو کند.

اینطور انتظار می‌رود که کاربران این کمپانی در تاریخ ۱۱ ژانویه (۲۲ دی ماه) شاهد رونمایی از نخستین مچ‌بند هوشمند وان‌پلاس با نام وان‌پلاس‌ بند باشند.

پرفروش‌ترین مچ‌بندهای هوشمند بازار

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *