28 مارس, 2024
رنگ مو تابستان 1400

رنگ مو تابستان 1402 چی مد میشه؟

مدت زمان مطالعه : 4 دقیقه

شروع فصل تابستان با تغییراتی در تیپ استایل شروع میشود. از مدل و سبک لباس گرفته تا سبک آرایش و رنگ مو. از این رو تصمیم گرفتیم این پست از مجله اینترنتی پاساژ را به رنگ مو تابستان 1402 اختصاص بدهیم و رنگ موهای پرطرفدار تابستانی را به شما معرفی کنیم. تا پایان این نوشته با ما همراه باشید. با مطالعه مقاله راهنمای خرید رنگ مو نیز میتوانید انتخابی مناسب داشته باشید.

رنگ موی کهکشانی

یکی از ترندهای بسیار پرطرفدار تابستان امسال، رنگ موی کهکشانی است که ترکیبی از چند رنگ زیبا میباشد. طیف رنگ های کهکشانی از جمله جدیدترین رنگ هایی است که ایده کاملاً خلاقانه و نو برای رنگ مو به شمار میرود. یک طیف از رنگ های اسرار آمیز که در کنار هم، زیباییِ چشم نوازی را به نمایش میگذارند.

رنگ مو کهکشانی

اگر حس میکنید رنگ موی شما یکنواخت شده و احتیاج به یک تغییر اساسی دارید، رنگ موی کهکشانی میتواند بهترین گزینه برای شما باشد.

رنگ موی طبیعی

ترند بعدی تابستان پیش رو، انتخاب رنگ های نچرال و طبیعی است. اگر توجه کرده باشید، چندین سال است که توجه همگان به سمت رنگ ها و سبک های نچرال، ارگانیک یا همان طبیعی رفته است. از طراحان مد و پوشاک گرفته تا تولید کنندگان لوازم آرایشی و سلبریتی ها و افراد معمولی جامعه همگی به سبک های طبیعی گرایش پیدا کرده اند. از این رو رنگ موی طبیعی نیز به ترندهای رنگ مو تابستان 1402 پیوسته است.

رنگ مو فانتزی

 اگر به دنبال تنوع بیشتری برای موهای خود هستید، میتوانید به رنگ های فانتزی کمی بیشتر فکر کنید. طیف مختلفی از رنگ های آبی روشن، صورتی ملایم، یاسی، زرد، نارنجی و یا هر رنگی که مورد علاقه شماست. این رنگ ها میتواند برای یک مدت کوتاه روی موهای شما باشد و به کلی روحیه شما را تغییر دهد.

رنگ مو یخی

رنگ یخی، یکی از ترندهای سال گذشته است که با استقبال بسیار زیادی مواجه شد و به همین دلیل انتظار میرود که در تابستان امسال نیز همچنان پرطرفدار باقی بماند.

رنگ یخی هم به تنهایی زیباست و هم میتواند در ترکیب با رنگ های دیگر مثل دودی، کریستالی و نقره ای جذاب باشد.

راستی برای داشتن رنگ یخی لازم نیست حتماً دکلره کنید. میتوانید از روش های بدون دکلره برای روشن کردن مو استفاده کنید.

نکته جالب در مورد این رنگ مو این است که هم برای پوست های روشن زیباست و هم برای پوست های تیره جذابیت به ارمغان می آورد.

رنگ مو یخی.
رنگ مو بالیاژ

طیف رنگ مو بالیاژ

بالیاژ را میتوان یک رنگِ همیشه پر طرفدار دانست. این سبک نه تنها قدیمی نمیشود، بلکه هر روز به تعداد طرفدارانش اضافه میشود.

بالیاژ دودی، بالیاژ نسکافه ای، بالیاژ کاراملی و بالاخره بالیاژ زیتونی از موفق ترین طیف های بالیاژ است که تابستان امسال برای چندمین بار ترند شده.

اگر ریسک پذیری پایینی دارید و میخواهید یک رنگ موی کاملاً ایده آل برای خود انتخاب کنید که به سرعت از مد نیفتد، میتوانید طیف بالیاژ را به عنوان یکی از ترندهای رنگ مو تابستان 1400 برای خود قرار دهید.

به نقل از www.thezoereport.com

بلوند کره ای

صرف نظر از فصل، بلوند تقریباً همیشه به عنوان یکی از داغ ترین ترندهای مو جایگاه خود را حفظ می کند. با این اوصاف، نسخه تابستانی امسال تماماً در مورد رنگ های طلایی بعد است. با چنین ترکیب یکپارچه، بلوند کره ای می تواند بدون زحمت روی طیف وسیعی از طول ها و بافت های مو کار کند. مانند هر مدل دکلره شده، موها باید به طور مرتب با نرم کننده ها و روغن های پس از رنگ آمیزی مرطوب شوند تا از خشکی و آسیب جلوگیری شود.

رنگ موی قرمز آتشین

red-hair-dos-red-hai
271210_669

رنگ موی هایلایت

رنگ مو مسی

رنگ موی مسی شباهت بسیاری به رنگ قرمز دارد. رنگ موی مسی با پوست متمایل به زرد (پوست سرد)، همخوانی بیشتری دارد.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *