28 مارس, 2024
خرید کردن در کرونا

در روزهای کرونایی چطوری خرید کنم؟!

مدت زمان مطالعه : 4 دقیقه

ظاهراً کرونا دست بردار نیست و قصد رفتن نداره. این ویروس که سال قبل مهمون ناخوانده خونه هامون شد، حالا بعد از یک سال و اندی همچنان جا خوش کرده و نمیخواد بره. اما خب با این وضعیت، چطوری خریدهامون رو انجام بدیم؟ این سوالی بود که یکی از دوستام از من پرسید و یه جواب قانع کننده بهش دادم که میخوام توی این پست مجله اینترنتی پاساژ با شما هم درمیون بگذارم.

خرید آنلاین، بهترین گزینه

یکی از دوستانم میگفت از پارسال که کرونا اومده، هنوز خرید نرفتم. میترسم برم مرکز خرید کرونا بگیرم. بهش گفتم چرا پاساژ نمیری؟

بهم گفت شوخیت گرفته خب مرکز خرید همون پاساژه دیگه! گفتم نه منظورم از پاساژ، فروشگاه اینترنتی پاساژِ که هر کالایی که مد نظرت باشه داره. از لوازم آرایش و پوشاک زنونه و مردونه و بچگونه بگیر تا لوازم برقی آشپزخونه و گاز و یخچال و تلویزیون. دیگه چی میخوای؟!

خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی

گفت واقعیتش تا به حال خرید آنلاین انجام ندادم و اعتماد ندارم. اگه جنسی که برام میفرستن کیفیتش خوب نباشه چی؟ اگه با عکسش فرق داشته باشه، تکلیف من چیه؟ یه لبخند زدم و گفتم، خب کالا رو مرجوع میکنی و پولت و پس میگیری.

گفت به همین راحتی؟ گفتم بله، چون تا شما کالا رو تحویل نگیری و اوکی ندی، پول به حساب فروشنده واریز نمیشه، پس نگرانی نداره. به علاوه اینکه پاساژ پشتیبانی داره، زنگ میزنی از پشتیبانی راهنمایی میگیری و تو کمترین زمان ممکن مساله حل میشه.

بالا بودن قیمت فروشگاه های اینترنتی

دوستم که هنوز دو به شک بود گفت معمولاً فروشگاه های اینترنتی یکم قیمت هاشون از بیرون بالاتره.

گفتم خب دلیلش اینه که فروشگاه های اینترنتی از فروشنده ها یه درصدی به عنوان سود میگیرن، فروشنده هم مجبوره قیمت رو ببره بالاتر که حاشیه سودش کم نشه.

اما پاساژ از فروشنده ها درصدی دریافت نمیکنه به همین دلیل کالاهای پاساژ از بیرون گرون تر نیست.

ضمن اینکه یه گزینه باحال به اسم چانه زنی با فروشنده داره که دقیقا مثل خرید حضوری میتونی با فروشنده روی قیمت چونه بزنی و به توافق برسی.

چانه زنی با فروشنده

تازه کلی هم تخفیف های شگفت انگیز داره که میتونی یه خرید ایده آل داشته باشی و برای خریدهای بعدیت، امتیاز و کد تخفیف بگیری!

دوست من که از قابلیت چانه زنی با فروشنده خوشش اومده بود، ترغیب شد فروشگاه اینترنتی پاساژ رو توی گوگل سرچ کنه و یه پاساژگردی آنلاین انجام بده. وقتی وارد پاساژ شد، با سوپرایز جالب هدیه تولد مواجه شد! همون اول پاساژ ازش تاریخ تولد پرسید تا روز تولدش که اتفاقاً همین نزدیکی هاست، بهش هدیه بده. بهش گفتم دیگه چی میخوای؟!

ساخت فروشگاه

فروشنده شدن در پاساژ

خندید و گفت دلم میخاد کسب و کار خودمو راه بندازم و تو این پاساژ یه مغازه داشته باشم.

گفتم اتفاقاً خیلی راحت میتونی یکی از واحدهای تجاری پاساژ رو مال خودت کنی.

گفت جدی؟ چطوری؟ گفتم کافیه فرم ساخت فروشگاه رو پُر کنی تا بدون پرداخت سود، یه ویترین پر بازدید از یه فروشگاه اینترنتی مال تو بشه و توی خونه کسب و کار خودتو راه بندازی.

همینطور که صحبت میکردیم و در حال پاساژگردی آنلاین بودیم، یه سارافون نظرشو جلب کرد و برای سوال راجع به رنگ بندی وارد صفحه فروشنده شد، بعد از اینکه رنگ مورد نظرشون انتخاب کرد و سوالاتشو از فروشنده پرسید، درخواست تخفیف کرد و اتفاقا هم تخفیف گرفت!

امنیت پرداخت، مساله این است!

اما موقع پرداخت یه نگاه بهم کرد و گفت درگاه پرداختش امنِ؟ نکنه… اینجا بود که نماد الکترونیکی اعتماد یا همون ای نماد رو بهش نشون دادم تا با خیال راحت پرداخت و انجام بده و بهش گفتم ضمنا پاساژ توی اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی عضوِ. نیاز نیست استرس داشته باشی.

هیچی دیگه از اون روز به بعد دوست من دائم در حال پاساژگردی آنلاینِ و کلی خوش میگذرونه، اپلیکشن پاساژ رو هم دانلود کرده و کالاهای جدید رو میبینه و از فروشگاه های تخفیف دار خرید میکنه.

یکی دیگه از سرگرمی هاش هم سر زدن به پیج اینستاگرام پاساژِ که به قول خودش کلی مطالب آموزنده داره. از مسابقه و راهنمای خرید محصولات مختلف تا معرفی ترندهای روز و داستان موفقیت برندهای مشهور داخلی و خارجی.

شما هم برای خرید کردن توی این روزهای کرونایی، بدون اینکه از خونه بیرون برید، میتونید پاساژگردی کنید و هرچی لازم دارید بخرید و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. دیگه چی میخواین؟!

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *