20 آوریل, 2024
خرید هدیه برای آقایان

راهنمای خرید هدیه برای آقایان

مدت زمان مطالعه : 5 دقیقه

فرا رسیدن مناسبت هایی مثل سالگرد ازدواج، تولد یا روز مرد، بهانه های خوبی برای هدیه دادن به آقایان و قدردانی از زحمات آنان است. اگر فکر می‌کنید خرید هدیه برای آقایان سخت است و وسایل مورد استفاده آقایان کم و محدود است و در نظر دارید یک هدیه متفاوت بخرید، تا پایان این نوشته با مجله اینترنتی پاساژ همراه باشید.

 در این پست به شما پیشنهاداتی میدهیم که میتواند یک هدیه متفاوت و غیر تکراری برای آقایان با سنین مختلف باشد. فرقی نمی‌کند فرد مورد نظر چه نسبتی با شما دارد، بالاخره یکی از پیشنهادات این مقاله برایش مفید و کاربردی است.

مچ‌بند هوشمند یا ساعت هوشمند

یکی از متفاوت ترین هدیه هایی که میتواند برای یک مرد جذاب باشد، مچ بند هوشمند و یا ساعت هوشمند است. این ساعت به عنوان یک گجت پوشیدنی، میتواند علاوه بر نشان دادن زمان، قابلیت اندازه گیری گام‌ها، مسافت طی شده توسط فرد در طول روز، وضعیت خواب و سنجش ضربان قلب را دارد.

مچ بند هوشمند مردانه

کارایی عالی، تنوع ظاهری زیاد و البته قیمت مناسب این مچ‌بندهای هوشمند باعث محبوبیت آنها و استقبال کاربران شده و در نتیجه مچ بند هوشمند را به یک هدیه بسیار مناسب تبدیل کرده است. اگر قصد خرید هدیه برای آقایان را دارید، دو مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 4 و مچ‌بند هوشمند Honor Band 5 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

هدفون و هدست

یکی از سرگرمی‌های این روزهای همه ما گوش کردن به موسیقی در موقعیت‌های مختلف است. بنابراین یک ابزار خوب برای شنیدن موسیقی، میتواند یک هدیه کاربردی، خاص و البته خوشحال کننده  باشد.

یک هدفون خوب و با کیفیت میتواند تجربه لذت بخشی از گوش کردن به موسیقی را به مرد مورد علاقه شما هدیه دهد. علاوه بر این، آقایانی که اهل ورزش هستند و یا بنابر شرایط کاری خود، ساعت های زیادی را با تلفن صحبت میکنند، از هدیه گرفتنِ یک هدست که قابلیت برقراری تماس داشته باشد، حسابی خوشحال می‌شوند.

هدفون و هدست

ریش تراش یا ماشین اصلاح

یک هدیه دیگر که میتواند برای آقایان در سنین مختلف بسیار کاربردی باشد، ماشین اصلاح یا ریش تراش است. البته برای خرید ریش تراش باید نوع اصلاح صورت فرد مورد نظر را بدانید و بر این اساس هدیه خود را خریداری کنید.

به عنوان مثال اگر یک کادو را برای آقایانی تهیه می‌کنید که صورت خود را کاملا شِیو می‌کنند و یک اصلاح دقیق و تمیز می‌خواهند، باید یک ماشین ریش تراش با قابلیت اصلاح با شماره صفر خریداری کنید.

اگر فرد مورد نظر شما معملا ریش می‌گذارد، می‌توانید یک ماشین اصلاح سر و صورت که دارای شانه‌های متنوع است تهیه کنید. در هر صورت ماشین اصلاح یا ریش تراش به عنوان یک وسیله شخصی برقی، یک هدیه ماندگار برای آقایان محسوب می‌شود.

ست لباس ورزشی

ست لباس ورزشی مردانه

تقریبا اکثر آقایان اهل ورزش و باشگاه و پیاده روی هستند، اگر فرد مورد نظر شما هم به ورزش علاقه دارد، بدون شک خرید یک ست بلوز شلوار ورزشی یا کاپشن شلوار ورزشی میتواند او را خوشحال کند.

همچنین فراموش نکنید که حتی افرادی که اهل ورزش نیستند، پوشیدن لباس های ورزشی را دوست دارند و حداقل یک یا چند تیشرت ورزشی در کمدشان پیدا میشود!!

علاوه بر بلوز و شلوار، کاپشن شلوار و  تیشرت ورزشی، هودی ورزشی نیز میتواند یک هدیه کاملاً کاربردی برای اقایان باشد که در فصل های پاییز، زمستان و اوایل بهار قابل استفاده است.

کیف و کوله

آقایان در هر سن و سالی که باشند، از اینکه یک کیف هدیه بگیرند خوشحال میشوند. اگر فرد مورد نظر شما، دانشجو است، یک کوله لپ تاپ میتواند یک هدیه خاص و کاربردی برای او باشد. اگر برای پدر خود کیف هدیه میخرید، میتواند در محل کارش از آن استفاده کند.

اگر فردی که شما می‌خواهید برایش هدیه بگیرید شاغل است و معمولاً رسمی لباس می‌پوشد، یک کیف دستی چرم طبیعی میتواند برای او یک کادوی شیک و مطلوب باشد. اما اگر اهل استایل های اسپورت است، یک کیف دوشی اسپورت برایش مناسب است.

لوازم بهداشتی

از دیگر هدیه های خوشحال کننده و کاربردی برای آقایان، لوازم بهداشتی مثل اسپری بدن، مام، لوسیون بدن، مسواک برقی، تقویت کننده مو باشد.

اگر مرد مورد علاقه شما اهل اهمیت دادن به ظاهرش است، هدیه هایی مثل لوسیون تقویت کننده مو، لوسیون بدن و اسپری بدن میتواند او را خوشحال کند. اگر وی به بهداشت دهان و دندان های خود اهمیت زیادی میدهد، مسواک برقی میتواند برایش هدیه ای جذاب باشد.

عطر و ادکلن

عطر و ادکلن یک هدیه همیشگی برای آقایان است و اگر سلیقه مرد مورد علاقه تان را در عطر بدانید میتواند به یک یادگاری همیشگی از شما برای او تبدیل شود.

اگر فرد مورد نظر شما اکثر از عطرهایی با رایحه گرم و شیرین استفاده میکند، شما برای خرید عطر دو راه پیش رو دارید.

 اول اینکه با در نظر گرفتنن سلیقه او، یک عطر شیرین خریداری کند و دوم اینکه جسارت پیشه کنید و با خرید یک عطر خنک و البته ملایم، در میان عطرهای او تنوع ایجاد کنید. این موضوع میتواند در مورد افرادی که سلیقه شان معمولاً عطر خنک است نیز موضوعیت دارد. 

خرید عطر برای مردان

کیف پول و کمربند

ست کیف و کمربند مردانه

اگر میخواهید یک کادوی کاربردی، همیشگی و البته لاکچری خریداری کنید، کیف پول و کمربند میتواند بهترین گزینه باشد.

کمربند به عنوان یک اکسسوری شیک، جزء لاینفک استایل همه آقایان در سنین مختلف است. کیف پول نیز میتواند یک وسیله کاربردی برای نگهداری از مدارک، کارت های شناسایی، کارت بانکی و البته عکس یادگاری از خانواده درجه یک باشد!

اگر مرد مورد نظر شما استایل کلاسیک و رسمی را میپسندد، بهتر است با یک ست کیف و کمربند چرم او را خوشحال نمائید و اگر اهل استایل های اسپورت است، به سراغ خرید کیف و کمربند اسپورت بروید.

سخن پایانی

در این یادداشت 8 مورد از کاربردی ترین و محبوب ترین هدیه ها برای آقایان را به شما معرفی کردیم. هر کدام از این هدیه ها میتواند برای آقایان در سنین مختلف به یک هدیه و یادگاری بسیار ارزشمند و ماندگار تبدیل شود.

به یاد داشته باشید که این لیست با توجه به سلیقه و نیازهای آقایان در موقیعت های مختلف تهیه شده و در تلاش بودیم پیشنهادات تکراری خرید هدیه برای آقایان را کنار بگذاریم.

فراموش نکنید که برای قدردانی از زحمات همسر، پدر، برادر، فرزند و دوست خود، حتما نباید منتظر فرارسیدن مناسبت ها باشید. گاهی لازم است بی مقدمه و بدون مناسبت به یکدیگر هدیه دهید و علاقه خود را ابراز نمائید.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *