19 آوریل, 2024

تبلیغات کلیکی پاساژ راهی برای بیشتر دیده شدن محصولات شما

مدت زمان مطالعه : 5 دقیقه

در این مقاله قصد داریم به معرفی سرویس جدیدی از پاساژ به نام تبلیغات کلیکی بپردازیم.
دیده شدن محصولات شما شرط لازم جهت فروش آنها در فضای آنلاین است. از آنجایی که در مارکت پلیس های آنلاین تعداد بسیار بالایی محصول در هر گروه کالایی وجود دارد، ممکن است با گذر زمان به تدریج نمایش محصولات شما کاهش یافته و محصولاتی که جدید تر ثبت شده اند جایگزین آنها شوند. از این رو ما در پاساژ سرویسی به نام تبلیغات کلیکی ارائه نموده ایم تا به شما کمک کنیم محصولات مورد نظر خود را همواره در مکان های پر بیننده قرار دهد.

عملکرد این سرویس به این شکل می باشد که پس از فعال سازی آن، هر گاه کاربری یک عبارت را جستجو نماید که شما محصولی متناظر با آن عبارت را در فروشگاه خود داشته باشید، آن محصول به بالای لیست محصولات منتقل شده و به عنوان یکی از 3 محصول اول به کاربر نمایش داده میشود. همچونین در لیست های ویژه پاساژ از جمله لیست های صفحه یک و لیست محصولات مشابه یک محصول نیز محصولات شما با اولویت بالاتر نمایش داده می شوند.

لازم به توضیح است با توجه به تعداد بالای فروشگاه های عضو این سرویس، انتخاب محصولی که به عنوان تبلیغات در میان محصولات نمایش داده میشود در مرحله اول بر اساس سلایق بیننده و در مرحله دوم به صورت تصادفی انجام می پذیرد و ممکن است شما محصولات فروشگاه خود را هنگام جستجو مشاهده ننمایید.

هزینه در این سرویس بر مبنای کلیک محاسبه شده و تنها در صورتی مبلغی از شما کسر می گردد که کاربری بر روی محصولات شما کلیک نماید. و برای نمایش هزینه ای دریافت نمی شود. کلیک ها در پایان روز پایش شده و کلیک های اضافی و تکراری حذف میشوند. و کلیک هر کاربر در روز تنها یک بار شمارش می شود.

به عنوان مثال با خرید بسته 500 کلیکی به مبلغ 95 هزار تومان پاساژ تا ارجاع 500 کاربر به صفحه محصولات شما به نمایش محصولات در لیست های تبلیغاتی خود ادامه می دهد. در این حالت هر کلیک برای شما 190 تومان هزینه داشته است.

دو راه برای استفاده از این سرویس وجود دارد که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم:

فعال سازی تبلیغات کلیکی از طریق اپ اندروید

توجه داشته باشید که به دلیل محدودیت های کافه بازار در فروش خدمات اپلکیشن ها برای مشاهده بخش تبلیغاتی پاساژ در اپلیکیشن لازم است حتما اپ را از گوگل پلی دریافت نموده باشید. پس در مرحله اول مطمئن شوید که اپلیکیشن را از گوگل پلی دریافت نموده و وارد حساب کاربری خود شده اید. در صورتی که قبلا اپ را از کافه بازر دریافت نموده اید کافیست به گوگل پلی مراجعه نموده و اپ را به روز رسانی نمایید. جهت دریافت از گوگل پلی میتوانید از این لینک اقدام نمایید دریافت اپ پاساژ از گوگل پلی

پس از آن وارد فروشگاه خود شوید و از منوی در بالا سمت راست فروشگاه گزینه سرویس های افزایش بازدید را انتخاب نمایید. در ادامه تبلیغات کلیکی پاساژ را انتخاب نمایید و در صفحه باز شده ابتدا راهنمای نوشته شده را به صورت کامل مطالعه فرمایید. پس از آن گزینه خرید بسته را انتخاب نموده و یک بسته متناسب با نیاز خود انتخاب نمایید و خرید آن را تکمیل نمایید. پس از آن مجددا به صفحه اصلی سرویس تبلیغاتی بازگشته و دکمه افزودن محصول را بزنید و محصولات مورد نظر خود را انتخاب نمایید. بدیهی است هرچه تعداد بیشتری محصول به این لیست اضافه نمایید، شانس نمایش محصولات شما در جستجو های کاربران بیشتر خواهد بود.

تصویر راهنمای خرید تبلیغات کلیکی

فعال سازی تبلیغات کلیکی از طریق پنل فروشندگان در وب سایت

جهت فعال سازی این قابلیت و پنل فروشندگان کافیست وارد پنل مدیریت فروشگاه خود شوید

حال در منوی سمت راست صفحه گزینه سرویس های افزایش بازدید را انتخاب نمایید. در ادامه تبلیغات کلیکی پاساژ را انتخاب نمایید و در صفحه باز شده ابتدا راهنمای نوشته شده را به صورت کامل مطالعه فرمایید. پس از آن گزینه خرید بسته را انتخاب نموده و یک بسته متناسب با نیاز خود انتخاب نمایید و خرید آن را تکمیل نمایید. پس از آن مجددا به صفحه اصلی سرویس تبلیغاتی بازگشته و دکمه افزودن محصول را بزنید و محصولات مورد نظر خود را انتخاب نمایید. بدیهی است هرچه تعداد بیشتری محصول به این لیست اضافه نمایید، شانس نمایش محصولات شما در جستجو های کاربران بیشتر خواهد بود.

این سرویس به شما کمک میکند با هزینه ای اندک کاربران را به صفحات محصولات خود ارجاع کنید. توجه داشته باشید که ورود کاربر به صفحه محصول شما اولین قدم بوده و شما میبایست نسبت به موارد دیگر تاثیر گذار در فروش شامل موارد زیر نیز حساس و دقیق باشید.

موارد تاثیر گذار در فروش کالا:
نام گذاری صحیح و کامل محصول
درج توضیحات کافی و کامل برای محصول
قیمت گذاری مناسب و رقابتی کالا
انتخاب تصویر با کیفیت و مناسب
رایگان نمودن هزینه ارسال در صورت امکان
فعال سازی کد تخفیف در صورت امکان
اعمال تخفیف بر روی محصولات و …

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *