18 آوریل, 2024
کیف و کفش ست

ایده هایی برای ست کردن کیف و کفش

مدت زمان مطالعه : 4 دقیقه

شاید شما هم جزو آن دسته افردای باشید که فکر میکنند ست کردن کیف و کفش لزوما به معنای هم جنس و هم رنگ بودن کیف و کفش است. هرچند بسیاری از خانم ها و آقایان ترجیح کیف و کفش یک مدل و یک رنگ بپوشند اما این روزها شاهد تغییراتی در صنعت مد و پوشاک هستیم که این قانون را نقض کرده اند.

در این مقاله به روزترین شیوه های ست کردن کیف و کفش را به شما آموزش میدهیم. تا پایان این نوشته با مجله اینترنتی پاساژ همراه باشید.  

این روزها در دنیای مد همانقدر که به تیپ و استایل خانم ها توجه میشود، لباس و تیپ آقایان نیز مورد توجه قرار میگیرد. از این رو مخاطب این نوشته فقط خانم ها نیستند. بلکه محتوای این نوشته میتواند برای آقایان شیک پوش نیز مفید باشد.

چگونه کیف و کفش ست بپوشیم؟

یکی از نکاتی که معمولاً خانم ها هنگام خرید کیف و کفش به آن توجه دارند این است که حتماً جنس، مدل و رنگ آن ها با یکدیگر همخوانی داشته باشد.

از این رو خرید کیف و کفش سِت، آراستگی و شیک پوشی به حساب می آید.

اما به تازگی می بینیم که بسیاری از بلاگرها و استایلیست ها در شبکه های مجازی، در انتخاب لباس، کیف و کفش و اکسسوری، روی راحتی و آزادی تمرکز دارند.

به عبارت دیگر راحتی در لباس پوشیدن را بر سِت بودن ارجحیت میدهند.

کیف و کفش غیرست

به بیان ساده تر اینکه منظور از زیبایی و شیک پوشی، لزوما همرنگ و یک شکل بودن کیف و کفش نیست. بلکه با کمی خلاقیت میتوانید یک مدل کفش زنانه یا مردانه را با یک مدل کیف متفاوت ترکیب کنید و استایل زیبا، متفاوت و چشم گیری داشته باشید.

در این مقاله ایده های متفاوت و جدید از ست کردن کیف و کفش را برای شما آورده ایم. با ما همراه باشید.

کیف و کفش همرنگ

سِت کیف و کفش هم‌رنگ

همانطور که اشاره کردیم، یک شیوه کلاسیک برای ست کردن کیف و کفش، انتخاب کیف و کفش کاملاً همرنگ  و همجنس است.

به عنوان مثال ستِ کیف و کفش چرم که هرگز از دنیای مد و فشن خارج نخواهد شد و همچنان در گروه استایل‌های پرطرفدار و محبوب خواهد بود.

چراکه کیف و کفش چرم هم برای استایل های مجلسی و رسمی سرکار مناسب است و هم استایل های کژوال و غیر رسمی.

ست کیف و کفش سفید و مشکی

سفید و مشکی از جمله رنگ های خنثی هستند که به راحتی با هم ست میشوند و محبوبیت بالایی هم دارند. این دو رنگ معمولاً برای استایل های رسمی استفاده میشوند.

اگر میخواهید یک استایل رسمی شیک و زیبا داشته باشید، توصیه میکنیم در انتخاب بقیه لباس ها و اکسسوری ها نیز فقط از همین دو رنگ استفاده کنید.

به عنوان مثال خانم ها میتوانند مانتو و شلوار مشکی را با یک شال و کیف و کفش سفید ست کنند.

آقایان نیز میتوانند تیشرت و شلوار مشکی را با کفش اسپورت سفید ست کنند و استایل زیبایی داشته باشند.

کیف و کفش سفید و مشکی

ست کیف کمری و کفش اسپورت

کیف کمری یکی از ترندهای پرطرفدار و متفاوت امسال است و خانم‌ها و آقایان جوانی که به استایل کژوال یا غیررسمی و اسپرت علاقه دارند، می‌توانند با کمک ست کفش کتانی و کیف کمری، استایل خود را متفاوت و چشمگیر کنند.

ترند دیگر در حوزه کفش، کتانی های هولوگرامی است که به شدت مورد استقبال نسل جوان قرار گرفته است. ست کردن کیف کمری و کفش هولگرامی است که میتواند جالب و متفاوت باشد.

البته کفش هولوگرامی تنها کفشی نیست که بتوانید با کیف کمری بپوشید. بلکه شما می‌توانید هر مدل کفش اسپرت زنانه یا مردانه را با کیف کمری خود ترکیب کنید. کیف کمری مناسب حمل وسایل کوچکی همچون تلفن همراه و کیف پول است که ظاهری جذاب و جوان پسند دارد.

ست کفش اسپرت و کیف چرم

ست کفش اسپرت و کیف چرم

ست کردن کیف چرم و کفش اسپورت در نگاه اول شاید کمی عجیب و نامتعارف به نظر برسد. اما با ورود استایل خیابانی یا همان Street Style به دنیای مد و فشن، دیگر هرچیزی ممکن است!

این استایل به ترند یا مد خاصی وابسته نیست و کاملاً به خلاقیت، روحیه و سلیقه شما بستگی دارد. بسیاری از استایلیست‌ها آن را «هرچه دوست داری بپوش» نام گذاری کرده اند.

 

با این حساب ست کردن کفش اسپورت با کیف چرم نه تنها عجیب به نظر نمیرسد، بلکه خلاقانه است. کفش اسپورتی که انتخاب میکنید میتواند یک کفش ورزشی راحت یا یک کفش پیاده روی باشد.

کیف چرم نیز میتواند یک کیف دوشی کلاسیک یا یک کیف پاسپورتی کوچک باشد. این ترکیب به کمی خلاقیت نیاز دارد که می‌توانید آن را به استایل کژوال نیز تبدیل کنید.

سخن پایانی

اگرچه پوشیدن کیف و کفش ست نشان دهنده سلیقه و شیک پوشی شماست. اما لزومی ندارد که حتما کیف و کفش شما یک شکل، یک رنگ و یک جنس باشند.

کافیست کمی خلاقیت داشته باشید و از ترکیب رنگ های جذاب برای ست کردن کیف و کفش خود استفاده کنید. همچنین گاهی اوقات برای تنوع از استایل های جسورانه و جدید استفاده نمائید و تیپ های متفاوت را تجربه کنید.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *