28 مارس, 2024

آزمایش ویژگی جستجوی ویدیو‌ های اینستاگرام و تیک ‌تاک توسط گوگل

مدت زمان مطالعه : 2 دقیقه

گفته شده است؛ قابلیت جدید گوگل که در فاز آزمایش قرار گرفته است. در صورت موفقیت، قادر خواهد بود محتواهای ویدیویی اینستاگرام و تیک‌تاک را در صفحه نتایج جست‌وجو نشان دهد.               

این خبر بسیار خوبی برای طرفداران اینستاگرام و تیک تاک است که در آینده‌ای نزدیک می‌توانند تمام ویدیو های مورد علاقه‌شان را بدون باز کردن اپلیکیشن، پیدا کرده و تماشا کنند.

گوگل

از آنجایی که به نظر می‌آید کاربران پس از تماشای ویدیو مورد نظرشان روی دکمه بازگشت ضربه زده و به صفحه نتایج جستجو بر می‌گردند. گوگل تصمیم گرفته است با این قابلیت کاربران را به ماندن در پلتفرم خود تشویق کنید.

کمپانی گوگل که سال‌های زیادی است به ویدیو های معطوف به کامپیوتر شخصی چون یوتیوپ توجه زیادی داشته تا شبکه اجتماعی. حالا استراتژی خود را تغییر داده و قرار است بعد از اتمام آزمایش‌ها، ویدیو های اینستاگرام و تیک تاک را هم در نتایج جستجوی اینستاگرام خود نیز نمایش دهد.

 این قابلیت از طریق مرورگر و و اپلیکیشن اندروید و iOS گوگل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. هر چند در حال حاضر این قابلیت به شکل محدود و تنها برای برخی از جستجوها فعال شده است. اما به زودی می‌توانیم ویدیوهای مورد نیاز خود از شبکه اجتماعی را بدون نیاز به جست‌وجو در اپلیکیشن‌های مختلف به راحتی از طریق مرورگر گوگل پیدا کنیم.

ویدیو اینستاگرام و تیک تاک در گوگل

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *