25 آوریل, 2024
ست کیف و کمربند مردانه

بایدها و نبایدهای خرید ست کیف و کمربند مردانه

مدت زمان مطالعه : 3 دقیقه

معمولاً آقایان برای خرید لباس به کلیات توجه میکنند تا جزئیات. از این رو ممکن است به خرید اکسسوری هایی مثل کیف و کمربند مردانه توجه کافی نداشته باشند. در صورتی که اکسسوری ها و هماهنگی آنها تاثیر بسیار زیادی در زیبایی تیپ و استایل شما دارد.  

ست کیف و کمربند مردانه بیش از آنچه فکرش را بکنید میتواند تیپ شما را تغییر دهد و جذابیت آن را چندین برابر کند. به شرط آنکه بایدها و نبایدهای خرید کیف و کمربند مردانه را بدانید. در این پست مجله اینترنتی پاساژ ترفندهایی برای خرید ست کیف و کمربند مردانه را به شما آموزش میدهیم.

چه مدل کیف و کمربند مردانه‌ای برای من مناسب است؟

همانطور که اشاره کردیم، کیف و کمربند مردانه در استایل شما تاثیر ویژه ای دارد. اما برای خرید اکسسوری هایی از این دست در ابتدا لازم است به این سوال پاسخ بدهید که آیا به استایل رسمی علاقه دارید یا استایل کژوال و غیر رسمی؟

اگر استایل شما به طور معمول رسمی است و در اکثر مواقع پیراهن و شلوار یا کت و شلوار مردانه به تن میکنید، بهتر است برای خرید به سراغ کیف و کمربندهایی بروید که رسمی تر هستند. ست کیف و کمربند چرم مشکی و قهوه‌ای تیره، مناسب این استایل است و ظاهری ظریف و مینیمال دارند.

اما آقایانی که به استایل کژوال یا غیررسمی علاقه دارند، می‌توانند از ست کیف و کمربند مردانه به سبک کژوال بهره‌مند شوند.

معمولاً این ست ها طرح و رنگ متنوعی دارند. رنگ سرمه‌ای و قهوه‌ای از رنگ‌های پرطرفدار این سبک کمربند و کیف کژوال است و معمولا سگک کمربند ظاهری متفاوت و متنوع‌تر از کمربندهایی به سبک رسمی دارد.

نکاتی برای انتخاب کیف و کمربند مردانه

برای خرید کیف و کمربند مردانه لازم است به بعضی نکات توجه کنید تا خرید مناسبی داشته باشید و استایل زیبایی برای خود بسازید. 

به اندازه کیف و کمربند دقت کنید

اندازه کیف و کمربند اهمیت دارند و باید پیش از خرید این ست مردانه به آن توجه کنید. ممکن است عرض کمربند یا طول آن، متناسب استایل شما نباشد.

علاوه بر این باید به اندازه کیف نیز توجه کنید. آیا می‌خواهید کیف مردانه دستی تهیه کنید یا به کیف پول مردانه نیاز دارید.

کیف پول مردانه معمولا تاثیری در ظاهر ندارد، اما کیف دستی مردانه استایل رسمی و غیررسمی را جذاب‌تر می‌کند.

ست کمربند و کیف مردانه

به رنگ ست کمربند و کیف مردانه دقت کنید

لازم است در هنگتم خرید ست کیف و کمربند مردانه به رنگ آن توجه کافی داشته باشید. مشکی و قهوه‌ای رنگ‌هایی هستند که تقریباً با همه مدل و رنگ لباس مردانه‌ ست می‌شوند.

اما رنگ‌های فانتزی همچون قرمز و زرد برای همه استایل های مردانه مناسب نیست، مگر آنکه بخواهید در مراسمی خاصی شرکت کنید یا آن را با لباس خاصی ست کنید.

به جنس ست کمربند و کیف مردانه توجه کنید

جنس ست کیف و کمربند مردانه اهمیت بسیار زیادی دارد. واضح است که در صورتی که برای تولید این اکسسوری های پر کاربرد از یک جنس نامرغوب، کیفیت پایینی استفاده شده باشد، به سرعت پاره و کهنه می‌شود و مجبور می‌شوید در مدت زمان کوتاهی دوباره ست کمربند و کیف را تهیه کنید.

کمربند چرم مردانه کیفیت بالایی دارد که شما می‌توانید سال‌ها از آن استفاده کنید. اما کمربند و کیفی که جنس پلاستیکی، چرم مصنوعی و نامرغوب دارند، اگرچه قیمت پایین‌تری دارند، اما پس از مدت کوتاهی از بین می‌روند یا پوسته و پاره می‌شوند.

معمولا برندهای معروف و معتبر ایرانی و خارجی کیفیت محصولات خود را تضمین می‌کنند و یک کارت ضمانت به همراه دارند.

اصلی ترین تفاوت چرم طبیعی و چرم مصنوعی

اگر بوی چرم طبیعی را بشناسید، به سادگی می‌توانید چرم طبیعی را از چرم مصنوعی تشخیص دهید.

معمولا چرم مصنوعی قیمت پایین‌تری نسبت به چرم طبیعی دارد.

جنس چرم طبیعی نرم و انعطاف‌پذیر است، اما چرم مصنوعی جنس خشک و شکننده‌ای دارد.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *