28 مارس, 2024

معرفی بهترین تلویزیون های گیمینگ 2020

مدت زمان مطالعه : 7 دقیقه

 زمان حدودی مطالعه این مقاله 5 دقیقه 

با افزایش علاقه‌مندی‌ها به کنسول‌ و بازی های ویدیویی، کمپانی‌های قدرتمند دنیا که در زمینه تولید تلویزیون فعالیت دارند، همه روزه در تلاشند تا با ارائه بهترین تلویزیون‌ های گیمینگ تجربه یک بازی با کیفیت بالا و بی‌دردسر را که خواسته هر گیمری می‌باشد فراهم کنند.

به نظر می‌آید تعداد گیمرهای حرفه‌ای که علاقه‌مند به بازی با مانیتور‌های گیمینگ، موس و کیبورد شخصی هستند به نسبت افرادی که بازی پشت یک تلویزیون حرفه‌ای و دسته‌های بازی باکیفیت را ترجیح می‌دهند کمتر است. از طرفی، هیچ گیمر حرفه‌ای را نخواهید یافت که با فراهم کردن بهترین‌ لوازم بازی، به دنبال کسب یک تجربه ناب و تکرارنشدنی نباشد. چنین افرادی نیازمندان واقعی تلویزیون‌های گیمینگ حرفه‌ای هستند که هر روز تشنه‌تر از روزهای قبل به دنبال اولین‌‌هایی هستند که وارد بازار می‌شود.

بنابراین وقتی نوبت انتخاب بهترین تلویزیون‌های گیمینگ می‌رسد، عوامل مختلفی باید از طرف گیمرها در نظر گرفته شود. مهم‌‌ترین‌ها آن، نرخ رفرش بالا، تاخیر ورودی کمتر، زمان پاسخگویی سریع‌، روشنایی و کیفیت تصویر بهتر و در نهایت اندازه بزرگ تلویزیون‌ ها به نسبت مانیتورهای گیمینگ است که در واقع نقطه قوت آن به حساب می‌آید.

اگر شما هم جزو طرفداران پروپاقرص بازی های ویدیویی هستید، مجله پاساژ پیشنهاد می‌کند حتماً مطلب بهترین تلویزیون ‌های گیمینگ را مطالعه کنید. تا با شناخت برترین‌های این حوزه، انتخاب راحتری داشته باشید.

بهترین تلویزیون‌ های گیمینگ سونی

تلویزیون سونی A8G

تلویزیون سونی A8G

تلویزیون سونی A8G؛ را به جرات می‌توان به عنوان یکی از بهترین تلویزیون های مخصوص گیمینگ معرفی کرد. این تلویزیون 4K هوشمند، با نمایشگر OLED و پشتیبانی از HDR کیفیت، تصویر فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد. دارای نرخ فرش بالایی است و تصاویر در حال حرکت با سرعت بالا را بدون هیچ تاری نشان می‌دهد. این تلویزیون با تولید طیف رنگ‌های گسترده‌ به خوبی قادر است از عهده نمایش ایده‌ال تصاویر به صورت حرفه‌ای برآید.

شرکت سونی با استفاده از فناوری صوتی Surface Acoustic همچنین قدرت صوتی 40، در تلویزیون، باعث شده تا غرق در صدای واضع و تفکیک شده که از نمایشگر بیرون می‌آید را کاملا بشوید.

از جمله مزایا تلویزیون سونی A8G می‌توان به پنل OLED با کیفیت 4K و رزولوشن 2160×3840 پیکسل، تکنولوژی صدای Acoustic Surface، قابلیت اتصال به اینترنت توسط وای‌فای، موتور پردازشگر X1™ Extreme، پشتیبانی از قابلیت HDR و HLG، صفحه نمایش TRILUMINOS، حافظه داخلی 16 گیگابایت، قابلیت جستجوی صوتی اشاره کرد.

تلویزیون سونی X9000H

تلویزیون سونی X9000H

تلویزیون سونی X9000H؛ یکی دیگر از بهترین تلویزیون‌ های مخصوص گیمینگ سال 2020 است. که دارای قابلیت HDR و کیفیت 4K به همراه تکنیک‌های به کار برده شده برای افزایش کیفیت تصویر است. تلویزیون سونی X9000H با نرخ رفرش تصویر بالایی که دارد صحنه‌های سریع و تند را کاملا واضح و بدون هیچ تاری و بریدگی به نمایش می‌گذارد.

با کمک تکنولوژی TRILUMINOS به کار رفته در پنل تلویزیون، رنگ‌ها در صفحه نمایشگر به صورت زنده و با ریزترین جزئیات به نمایش گذاشته می‌شود. همچنین سونی با قرار دادن فناوری Dolby Vision Solution در این محصول تجربه سینمایی همه جانبه‌ای را برای کاربران خود به وجود می‌آورد.

برای شنیدن صدای چند بعدی کافی است فقط تلویزیون سونی X9000H را که فناوری Acoustic Multi Audio و Dolby Atmos در آن استفاده شده را روشن کنید تا صدایی را که از کل نمایشگر با وضوح بالا و به صورت سینمایی پخش می‌شود تجربه کنید.

از جمله مزایا تلویزیون سونی X9000H؛ می‌توان به پنل LED با کیفیت 4K و رزولوشن 2160×3840 پیکسل، تکنولوژی صدای Acoustic Multi Audio، قابلیت اتصال به اینترنت توسط وای‌فای، موتور پردازشگر X1™ 4K HDR، پشتیبانی از قابلیت HDR و HLG، صفحه نمایش TRILUMINOS، قابلیت X-Motion Clarity، حافظه داخلی 16 گیگابایت، قابلیت جستجوی صوتی، سیستم عامل اندروید، توان صوتی 20 وات اشاره کرد.

بهترین تلویزیون ‌های گیمینگ ال جی

تلویزیون ال جی CX

تلویزیون ال جی CX

ال ‌جی سری CX؛ با به کارگیری امکانات پیشرفته و طراحی کلاسیک و مینیمالیستی منحصر به فرد خود، به عنوان یکی از خوش‌استایلترین و خوش‌ساخت‌ترین نمونه تلویزیون ‌های گیمینگ 2020 با افزایش هیجان و شور و شوق بازی شناخته می‌شود. این تلویزیون با نمایشگر OLED و وضوح 4K، رنگ‌های بسیار تیره را با کیفیت فوق‌العاده به نمایش می‌گذارد.

این تلویزیون با استفاده از فناوری Apple Airpl قابلیت برقراری ارتباط با اپل و انتقال محتوای داخل آن را دارد. با وجود فناوری Dolby Atmos در تلویزیون صداها با جزئیات بیشتر و دقیق‌تر به صورت سینمایی به گوش می‌رسد. با استفاده از سیستم عامل webOS می‌توانید سیستماتیک جدیدی را از تلویزیون مشاهده کرده و به مطالب داخل تلویزیون دسترسی آسان و سریعی داشته باشید.

از دیگر قابلیت‌های ال ‌جی سری CX می توان به قابلیت اتصال به اینترنت توسط وای‌ فای و پورت LAN، سیستم صوتی 2.2 کاناله با توان خروجی 40، مجهز به هوش مصنوعی و دستیار گوگل، موتور پردازشگر هوشمند a9 Gen3 و درگاه‌های ارتباطی متنوع اشاره کرد.

تلویزیون ال جی NANO90

تلویزیون ال جی NANO90

تلویزیون ال جی NANO90؛ به عنوان خوش استایل‌ترین محصول و نسل جدید نانوسل‌های ال‌ جی در سال 2020 شناخته میشود. تلویزیون های نانوسل ال‌ جی که با پسوند NANO به بازار عرضه می‌شوند. از ویژگی‌های ارزشمندی برخوردار هستند. کیفیت 4K تلویزیون و موتور پردازشگر α7 Gen 3 Processor 4K شما را غرق در تصاویر کاملا طبیعی، زنده و با پیکسل‌های دقیق و سطح بالایی از کیفیت می‌کند.

با استفاده از فناوری Home Dashboard در تلویزیون ال جی NANO90، می‌توانید وسایل هوشمند منزل را از طریق نمایشگر تلویزیون کنترل و تنظیم نمایید. و با پردازنده چهار هسته‌ای و قدرت صوتی 40 وات نیازهای روزانه را برآورده می‌سازد.

از دیگر جذابیت‌های این برند قرار دادن Dolby Vision IQ در تلویزیون است. وظیفه اصلی آن آنالیز شرایط محیطی و نمایش تصاویر بهینه‌سازی با سطح مناسبی از روشنایی و کنتراست برای کاربران می‌باشد. با قابلیت FreeSync و نرخ رفرش TruMotion 240، بازی‌ها را به صورت روان و واضح و با سطح بالایی از کیفیت به همراه محتواهای تند و سریع به صورت کاملا پیوسته و بدون هیچ گونه تاری در معرض نمایش قرار می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های تلویزیون ال ‌جی NANO90 می‌توان به مجهز بودن به هوش مصنوعی و دستیار گوگل، سازگاری با فرمت‌های مختلف HDR، پشتیبانی از تکنولوژی Nano Cell، سیستم عامل webOS، تجربه‌ شنیدن صدای واقعی با Dolby Atmos، موتور پردازشگر α7 Gen 3 Processor 4K اشاره کرد.

تلویزیون ال جی NANO86

تلویزیون ال جی NANO86

تلویزیون NANO86؛ از دیگر تلویزیون های مخصوص گیمنگ ال‌ جی در سال 2020 است که با پشتیبانی از قابلیت 4K HDR و مجهز به رزولوشن 3840×2160 پیکسل، نقاط تیره و بسیار روشن را با کیفیت و کنتراست بالا، همراه با جزئیات واضح نشان می‌دهند. این همان نمایشگری است که کنسول‌های بازی خانگی که به بازار عرضه شده‌اند برای تماشای فیلم، ورزش با وضوح بالا به دنبال آن هستند.

شرکت ال ‌جی با بهره‌گیری از قابلیت‌های نظیر هوش مصنوعی و دستیار گوگل در فناوری AI Sound تلویزیون‌های نانوسل، توانسته سطح صدا را کاملا خودکار تنظیم ‌کرده و هر صحنه را با تن صدای مناسب پخش کند. همچنین امکان وصل کنسول و دستگاه‌های مختلف به تلویزیون با 4 پورت HDMI و 3 پورت USB را برای کاربران فراهم ساخته است.

تلویزیون 2020 ال جی با قابلیت نانوسل و فناوری HGIG Mode قادر است طیف وسیعی از رنگ‌های خالص و طبیعی را با سطح دقیقی از کنتراست و روشنایی در معرض دید شما قرار دهد. تا جایی که شما در لحظه به لحظه بازی غوطه‌ور شوید. قدرت صوتی برابر با 20 وات دارد و با استفاده از فناوری Dolby Atmos می‌توانید صدایی سینمایی و بسیار واقعی را تجربه کنید.

از دیگر ویژگی‌های تلویزیون NANO86 می‌توان موتور پردازشگر α7 Gen 3 Processor 4K، مجهز به هوش مصنوعی و ریموت جادویی، درگاه‌های ارتباطی متنوع، سیستم عامل webOS را نام برد.

بهترین تلویزیون ‌های گیمینگ سامسونگ

تلویزیون سامسونگ Q60R

تلویزیون سامسونگ Q60R

تلویزیون Q60R؛ از بهترین‌های سال 2020، با طراحی ظریف و مدرن به یکی از بی‌نظیرترین نمونه‌های تلویزیون مخصوص گیمینگ تبدیل شده است. قسمتی از محبوبیت تلویزیون Q60R را می‌توان به نمایشگر QLED با کیفیت تصویر 4K، رزولوشن 2160×3840 پیکسل، قابلیت تشخیص خودکار دستگاه‌های متصل به تلویزیون و جعبه OneConnect مربوط داد.

نرخ رفرش بالای تصویر و پردازشگر قدرتمند تلویزیون سامسونگ وضوح تصویر صحنه‌های در حال حرکت را بهبود می‌بخشد. به وسیله قابلیت Quantum HDR و Ambient Mode رنگ‌ها و تاریک‌ترین نقاط را با وضوح بیشتر نشان می‌دهد. همچنین با به کارگیری فناوری صوتی Dialog Enhancement صداها با فرکانسی کاملا واضح و دقیق بدون هیچ نویزی منتشر می‌شود. در نتیجه با مجموعه از فناوری‌های پیشرفته در کنار یکدیگر تصاویر به همراه صدا به شکل طبیعی و واقعی‌تر برای ما به تصویر کشیده می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های تلویزیون سامسونگ Q60R، می‌توان قابلیت اتصال به اینترنت توسط وای‌فای و پورت LAN، سیستم عامل تایزن و رابط کاربری Smart Hub، موتور پردازشگر Quantum Processor 4K، دارای فناوری Quantum HDR 1000، فناوری صوتی Dolby Digital Plus، پردازنده چهار هسته‌ای، مجهز به دستیار گوگل، توان صوتی 20 وات نام برد.

تلویزیون سامسونگ TU8000

تلویزیون سامسونگ TU8000تلویزیون TU8000؛ از تولیدات برتر سامسونگ در بخش تلویزیون‌های گیمینگ سال 2020 می‌باشد. تلویزیون سامسونگ TU8000 ضخامت کم‌تری نسبت به تولیدات قبلی دارد. همچنین عملکرد خوبی به هنگام پردازش داده‌ها و مشاهده تصاویر در حال حرکت از خود نشان می‌دهد.

تلویزیون TU8000 با نرخ رفرش Motion Rate) 120) هرتز بهترین گزینه برای بازی های ویدیویی، نمایشگر دی وی دی به حساب می‌آید. و با قابلیت Ambient به شما امکان درست کردن تابلوی عکس‌های خانوادگی را می‌دهد.

از دیگر قابلیت‌های این تلویزیون می‌توان به فناوری صوتی Dolby Digital Plus که صداها از طریق آن کاملا دقیق و واضح پخش می‌شوند، نمایشگر LED با کیفیت تصویر 4K و رزولوشن 2160×3840 پیکسل، قابلیت اتصال به اینترنت با Wi-Fi و پورت LAN، سیستم صوتی 20 وات، سیستم عامل تایزن و رابط کاربری Smart Hub، موتور پردازشگر Crystal processor 4K، پشتیبانی از فرمت‌های متنوع HDR و توان صوتی 20 وات اشاره کرد.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *