28 مارس, 2024
مراکز خرید کرمانشاه

مراکز خرید کرمانشاه ، از بازارهای سنتی تا مدرن

مدت زمان مطالعه : 4 دقیقه

کرمانشاه یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری غرب ایران و شهری خوش آب و هوا با جاذبه‌های طبیعی زیبا و مردمانی غیور و مهمان‌نواز است. بیشتر مردم ایران کرمانشاه را با شیرینی‌های محلی بسیار خوشمزه‌اش مانند کاک، نان برنجی، نان خرمایی، روغن کرمانشاهی خوش عطر و طعم و البته صنایع دستی زیبا می‌شناسند.

همین موضوع باعث شده است مسافران برای تهیه این خوراکی‌های خوشمزه و صنایع دستی  سری به مراکز خرید کرمانشاه بزنند و ساعات خوشی را با گشت‌وگذار در این بازارها سپری کنند.

 اگر شما هم قصد سفر به کرمانشاه را دارید و آشنایی چندانی با بازارهای این شهر ندارید، خواندن این مطلب را از دست ندهید؛ زیرا در ادامه به معرفی مراکز خرید کرمانشاه می‌پردازیم؛ از بازارهای سنتی گرفته تا مراکز خرید مدرن. ابتدا مراکز خرید سنتی این شهر را معرفی می‌کنیم. تا پایان این نوشته با مجله اینترنتی پاساژ همراه باشید.

بازار کرمانشاه

اگر می‌خواهید هم از یک اثر تاریخی بازدید کنید و هم با آداب و رسوم مردم بومی کرمانشاه بیشتر در تعامل باشید، حتما از بازار کرمانشاه یا تاریکه بازار دیدن کنید. این بازار ۱۵۰ سال قدمت دارد و وجود سراها، تیمچه‌ها، مساجد و قهوه‌خانه در کنار یکدیگر، آن را به یک نمونه عالی از تلفیق محیط‌های فرهنگی، تجاری و مذهبی تبدیل کرده است.

تاریکه بازار کرمانشاه

بازار کرمانشاه یکی از بزرگ‌ترین بازارهای سرپوشیده ایران است که راسته های مختلفی مثل همچون بازار بزازها، بازار صندوق‌سازها، بازار بنکدارها، بازار مسگرها، بازار علافخانه، بازار ترک‌ها، بازار کلیمی‌ها و بازار چال حسن خان دارد. از دیگر آثار تاریخی کرمانشاه می‌توان به مسجد عمادالدوله و حمام حاج شهباز خان اشاره کرد.

پاساژ آنجلس

از بازار سنتی که بگذریم به مراکز خرید امروزی و مدرن میرسیم.

پاساژ آنجلس یکی از مراکز خرید جدید در کرمانشاه است که در حوزه تجهیزات کامپیوتری و نرم افزار و سخت افزار فعالیت دارد.

اگر قصد خرید کامپیوتر و لوازم جانبی آن را داشته باشید باید به این بازار سر بزنید چراکه یک مرکز تجاری کاملاً تخصصی در حوزه کامپیوتر، لپ تاپ و لوازم الکتورنیک است.

پاساژ آنجلس

مرکز خرید الهیه

یکی دیگر از بازارها یا مراکز خرید مدرن کرمانشاه، مرکز خرید الهیه است. در این پاساژ نسبتاً جدید و بزرگ میتوانید انواع کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنید.از لوازم برقی و وسایل آشپرخانه گرفته تا لوازم خانگی و پوشاک و حتی طلا و جواهر.

وجود فروشگاه های زیاد و تنوع کالاها در این مجموعه، سلیقه افراد مختلف را پوشش میدهد و خلاصه اگر قصد خرید داشته باشید، دست خالی از مرکز خرید الهیه بیرون نمی آیید!

مرکز خرید ارگ کرمانشاه

مرکز تجاری اداری ارگ کرمانشاه

مرکز خرید ارگ کرمانشاه در میدان مصدق واقع شده است. اگر اهل پاساژگردی و خرید و در عین حال تفریح هستید، سر زدن به این پاساژ را حتما در برنانه خود قرار دهید.

 این مجتمع از معروف‌ترین پاساژهای کرمانشاه محسوب می‌شود که در آن انواع مختلف کالاهای مورد نیاز روزانه عرضه میشود.

رستوران و کافی شاپ موجود در مرکز جاری ارگ، برای شما فرصت استراحت، صرف غذا و نوشیدنی را فراهم میکند. سر زدن به این پاساژ هم تفریح است و هم خرید!

یک پاساژ کاملاً مدرن و امروزی با تعداد بسیار زیادی فروشگاه و وجود کالاهای متنوع و برندهای مطرح فرصت خرید بسیاری خوبی را در اختیار شما قرار میدهد. 

پاساژ میرداماد کرمانشاه

اگر به طور خاص قصد خرید لوازم خانگی و یا جهیزیه دارید، پیشنهاد میکنیم مستقیماً به پاساژ میرداماد بروید. این پاساژ بورس لوازم خانگی است و بهترین گزینه برای خرید لوازم برقی به حساب می آید.

در این مرکر خرید علاوه بر لوازم خانگی، کالاهای دیجیتال مانند تلویزیون، دوربین عکاسی و فیلم برداری، گوشی موبایل و سایر لوازم جانبی آنها نیز عرضه میشود.

مرکز خرید لیلیوم

رفتن به مرکز خرید لیلیوم را به افرادی که اهل خرید ازبرندهای معتبر هستند پیشنهاد میکنیم!

در این پاساژ انواع برندها حضور دارند و شما میتوانید خرید راحت و مطمئن انجام دهید.

مرکز خرید لیلیوم دارای 4 طبقه است و انواع فروشگاه ها در آن به عرضه پوشاک، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی و کالاهای مورد نیاز روزانه میپردازند.

برای بازدید از کل مغازه ها زمانی در حدود یک نیم روز نیاز دارید. وجود رستوران و فست فود نیز امکان استراحت و صرف غذا را به شما میدهد.

مرکز خرید لیلیوم کرمانشاه

سخن پایانی

اگر به استان کرمانشاه سفر کردید، در کنار بازدید از آثار تاریخی و طبیعت بکر آن، حتما سری به بازارها و مراکز خرید کرمانشاه بزنید. در این بازارها علاوه بر اینکه با مردم مهمان نواز و خوش برخورد کرمانشتاه با لهجه زیبای کُردی تعامل میکنید، با سبک زندگی و آداب و رسوم آنها نیز آشنا می‌شوید و کالاهای مورد نیاز خود را خریداری میکنید.

اما اگر به هر دلیل امکان سفر به استان کرمانشاه را ندارید اما قصد خرید کالایی از این شهر مهمان نواز را دارید، سری به فروشگاه اینترنتی پاساژ بزنید. در این فروشگاه میتوانید از فروشندگان استان کرمانشاه کالاهای مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری نمائید.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *