19 آوریل, 2024
مدل سارافون بچگانه

انواع مدل سارافون بچگانه برای فصل بهار و تابستان

مدت زمان مطالعه : 3 دقیقه

یکی از پوشیدنی های بسیار زیبا و کاربردی برای دختربچه ها، سارافون است.این نوع لباس در کنار اکسسوری های کودکانه مانند انواع گل سر و پاپیون، جلوه زیبایی که به دختر کوچک شما میدهد. از این رو سارافون بچگانه میتواند یکی از گزینه های محبوب خرید پوشاک برای مادران باشد. در این مقاله از مجله اینترنتی پاساژ میخواهیم سارافون های بچگانه برای فصل بهار و تابستان را به شما معرفی کنیم. تا پایان این نوشته با ما همراه باشید.

سارافون از کجا آمده است؟

سارافون ها بیش از آنچه فکر کنید قدمت دارند. اولین سارافون را بزرگترین کشور دنیا یعنی روسیه تولید کرده است.

اولین سارافون در سال 1376 میلادی پا به عرصه مد و پوشاک گذاشت و تا همین الان مورد استقبال قرار گرفته است.

هرچند سارافون‌ها به همان شکل اولیه و سنتی خود باقی نمانده‌اند و دستخوش تغییراتی شده و ظاهر ذوزنقه‌ای خود را از دست داده اند، اما مدل بدون آستین آن همچنان نمادی از سارافون تلقی می‌شود.

این لباس دخترانه زیبا برای سنین مختلف کاربرد دارد و برای تمام فصول سال به ویژه بهار و تابستان بسیار مناسب است.

تاریخچه سارافون

سارافون به همراه جوراب شلواری و چند اکسسوری مو، میتواند یک دست لباس مجلسی برای کودک شما باشد. همچنین از سارافون نخی خنک میتوانید برای روزهای گرم سال استفاده کنید.

مدل سارافون دخترانه

مدل های متنوع سارافون دخترانه

سارافون های دخترانه بر خلاف آنچه به نظر میرسد، تنوع بالایی دارند. از سارافون های بهاره و تابستانه گرفته تا سارافون پاییزی و زمستانی که بر اساس نوع فصل دوخته میشوند.

هنچنین بر اساس کاربردشان، جنس و قد متفاوتی دارند. بنابراین همیشه گزینه های متنوع و رنگارنگ با طرح های مختلف برای استفاده های مختلف دوخته میشود.

از آنجا که سارافون‌ها زیبا، راحت و سبک هستند، برای کودکان یک گزینۀ عالی به شمار می‌آیند.

از آنجا که سارافون‌ها زیبا، راحت و سبک هستند، برای کودکان یک گزینۀ عالی به شمار می‌آیند. سارافون های بهاری و تابستانی معمولاً نخی و خنک هستند و سارافون های فصل های سرد سال مثل پاییز و زمستان از جنس های ضخیم تر مثل کتان، مخمل یا دورس دوخته میشوند.

برای هر فصل از سال، می‌توان سارافون‌های مختلفی را تهیه کرد که مخصوص همان فصل باشد؛ درنتیجه، اگر از طرفداران این پوشیدنی زیبا هستید می‌توانید انواع مدل سارافون بچگانه را برای فرزندتان در جنس‌های مختلف و برای هر چهار فصل تهیه کنید.

مدل سارافون دخترانه بچگانه بهار

با رسیدن فصل بهار و گرم تر شدن هوا، معمولاً بچه ها علاقه بیشتری به گردش و تفریح و پارک دارند.

سارافون دخترنه بهاره، میتواند بهترین و راحت ترین لباس برای گردش و تفریح کودک شما باشد.

آستین کوتاه، جنس نازک، سبک و خنک به کودک شما اجازه میدهد تا به راحتی بازی کند. علاوه بر این، با پوشیدن سارافون نیاز به هیچ لباس دیگری نیست، فقط کافی است یک سارافون بهاره را با یک کفش راحت بهاری ست کنید.

مدل های بهاره سارافون دخترانه آنقدر متنوع و زیباست که بهتر است چند دست سارافون برای روزهای بهاری دخترتان تهیه کنید.

سارافون دخترانه بهاری1
سارافون دخترانه تابستانه

مدل سارافون بچگانه تابستانی

اگر فصل بهار، آغازی برای استفاده از پیراهن‌های زیبا است، فصل تابستان بدون شک دوران سلطنت انواع مدل سارافون بچگانه به شمار می‌آید!

سارافون‌های تابستانی با انواع گوناگونِ طرح‌های تابستانی و رنگ‌های شاد، شما را به سرزمینی از پوشیدنی های زیبا دعوت میکند.

وجود چند دست سارافون تابستانی در کمد لباس کودکان میتواند هم شما را از خرید لباس راضی کند و هم کودکتان را به وَجد بیاورد.

در روزهای گرم و بلند تابستان هیچ چیز نمیتواند جایگزین سارافون برای گردش، تفریح و حتی خرید باشد.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *