28 مارس, 2024
رنگ موی سال 1400

ترندهای رنگ موی سال 1402 را میشناسید؟

مدت زمان مطالعه : 5 دقیقه

در سالی که گذشت، کرونا همه چیز را تغییر داد و بسیاری از افراد را خانه نشین کرد. اما همین خانه نشینی، با بروز خلاقیت‌هایی همراه بود. از پخت کیک و شیرینی گرفته تا ارئه مدل های جدید کوتاهی و رنگ مو.

هرچند این تغییرات به اندازه کافی خوب و کامل نبودند اما خلاقیت های جسورانه ای پدید آمد. رنگ هایی که از دل آنها ترند رنگ موی سال 1402 هم پا به عرصه مُد و زیبایی گذاشت.

رنگ موهای ترند 1402

برای آشنایی با رنگ موهایی که در سال 1402 ترند جهانی و پرطرفدار هستند، تا انتهای این نوشته با مجله اینترنتی پاساژ همراه باشید. جامع ترین راهنمای خرید رنگ مو را میتوانید در پاساژ مطالعه کنید.

رنگ موی قرمز مسی، یک انتخاب جذاب برای رنگ موی سال 1402

رنگ موی قرمز مسی که تقریبا با انواع رنگ پوست سازگاری دارد و ترکیب مناسبی ایجاد می‌کند، اکنون به رنگ موی سال تبدیل شده است. این رنگ را سفید پوست‌ها می‌توانند در اولویت رنگ‌های مورد نظر خود قرار دهند چراکه زیبایی خاصی به چهره آنها می‌دهد.

البته برای پوست‌های تیره تر و سبزه نیز جلوه خاصی دارد. رنگ مسی با انواع هایلایت‌های بلوند نیز میتواند ترکیب زیبایی ایجاد کند به طوریکه در هر جمعی قرار می‌گیرید خوش بدرخشید.

این رنگ هم با دکلره و هم بدون آن می‌تواند به خوبی روی مو بنشیند و سایه روشن بسیار جذابی روی پوست ایجاد کند. اما بدون شک رنگ مسی حتی در نیمه دوم سال نیز پرطرفدار خواهد بود.

رنگ موی قرمز مسی

بلوند فولیاژ، از رویایی‌ترین انواع رنگ موی سال 1402!

رنگ موی بلوند فولیاژ

بلوند فولیاژ، علاوه بر اینکه بسیار زیبا و دلرباست، یک ترکیب مینیمال از بخش های دکلره شده و بدون دکلره ایجاد می‌کند.

پس اگر موهایتان تیره است و می‌خواهید یک تغییر زیبا در آن ایجاد کنید، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما بلوند فولیاژ است.

ترکیب جذاب و دوست داشتنی هایلایت با رنگ موی تیره، یک کنتراست زیبا ایجاد می‌کند. اولین مزیت رنگ بلوند فولیاژ این است که با انواع طیف رنگ مو، از تیره تا بلوند خوب ترکیب می‌شود.

دومین مزیت بلوند فولیاژ این است که رنگی‌ست برای تمام فصول سال! 

رنگ موی بالیاژ پاستیلی، فانتزی و زیبا!

این طور که معلوم است، رنگ موها در سال 1402 به سمت رنگ های پاستیلی گرایش پیدا کرده است.

کافیست به عکس بازیگران و سلبریتی های جهان نگاهی بیندازید تا موضوع را بهتر درک کنید.

همین مساله کافی است تا رنگ های پاستیلی تا مدتها پرطرفدار باقی بماند.

البته بالیاژ فقط یک رنگ موو نیست. بلکه نوعی تکنیک هایلایت مو محسوب میشود که در درهه نودمیلادی به کار گرفته شد.

اگر قبل از رنگ کردن مو، تکنیک بالیاژ را روی آن پیاده کنید، ترکیب بسیار زیبایی به وجود خواهد آمد.

رنگ موی بالیاژ پاستیلی

رنگ موی مشکی طبیعی، ساده اما شیک

رنگ موی مشکی طبیعی.

به‌عنوان رنگ موی سال 1402، مشکی طبیعی و  یکدست شاید در نگاه اول خیلی ساده به نظر برسد اما این‌طور نیست.

طیف رنگ موی مشکلی، گسترده‌تر از آن است که فکرش را بکنید! اینکه شما بتوانید به آن سیاهی و درخشش فوق العاده و طیف رنگ مورد نظر خود دست پیدا کنید، هنر شما را نشان می‌دهد!

نکتۀ مهم درمورد رنگ موی مشکی این است که این رنگ حداقل ۶ ماه روی موهای شما ثابت باقی می‌ماند و ماندگاری بالایی دارد.

علاوه بر این، از آنجا که مشکی، رنگی کلاسیک به حساب می آید، همیشه می‌توان از انتخاب آن لذت برد. این رنگ به معنای واقعی کلمه، همیشه زیبا، با وقار و مد روز است.

رنگ موی شنی، یک تغییر اساسی در رنگ موی سال 1402!

به ‌طور کلی، در سال جدید شاهد تغییرات چشمگیر در تناژ رنگ موها هستیم و رنگ‌ها در سال پیش رو نسبت به سال قبل گرم‌تر شده‌اند.

اگر میخواهید با رنگ‌های خاص به استقبال سال جدید بروید، رنگ موی شنی، جزو بهترین انواع رنگ موی سال جدید است.

رنگ موی شنی، شنی تناژِ متنوعی دارد. از بلوند شنی گرفته تا بژ شنی و قهوه ای با تناژ شنی همگی در طیف گسترده رنگ موی شنی قرار میگیرند.

گفتنی است که برخی از کارشناسان حوزه مُد، رنگ موی شنی را در تقابل با رنگ موی بلوند پلاتینی می‌دانند.

رنگ موی بلوند شنی

رنگ موی فندقی، ایده‌ای برای تغییر در سال جدید!

رنگ موی فندقی

همانطور که اشاره کردیم، فراگیری کرونا در جهان همه چیز را تغییر داد. تغییر حال روحی افراد و احساس نا امیدی یکی از پیامدهای این بیماری جهانگیر بود.

از این رو استفاده از رنگ موهای شاد و درخشان برای از بین بردن این حس نا امیدی پیشنهاد میشود که میتواند یک حرکت فوق العاده برای تغییر روحیه باشد.

رنگ موی فندقی با تم شاد و گرم و در عین حال درخشانش میتواند همان گزینه ای باشد که برای افزایش امید به زندگی به آن نیاز دارید.

اگر طرفدار تغییرات نامحسوس هستید، از این رنگ به عنوان هایلایت در موهای تیره از این رنگ موی ترند سال 1402 استفاده کنید.

ماهاگونی، پرهیجان اما متین!

اگر طرفدار تناژ رنگ قرمز هستید، اما در عین حال قصد ندارید که زیاد جلب توجه کنید، بهترین رنگ موی سال 1402 برای شما، ماهگونی است.

این رنگ موی بسیار خاص وو شیک، طیف بسیار متنوعی دارد. ترکیب رنگ های مختلفی که از تنالیته رنگ قهوه ای به قرمز متمایل میشود.

یک رنگ قرمزی پنهان شده در قهوه ای! از این بابت دست شما را در انتخاب رنگ کاملاً باز میگذارد. این رنگ مو برای نیمه دوم سال نیز زیبایی خاص خود را دارد.  

رنگ موی ماهگونی.

هایلایت، یک تکنیک زیبا و ماندگار از گذشته تا امروز

این تکنیک خاص مو در دهه 90 برای مدتی مُد و پرطرفدار بود پس از آن برای مدتی به فراموشی سپرده شد و در سال گذشته و سال جدید دوباره مورد توجه قرار گرفت. هایلایت یک مدل مدرن، زیبا و همیشگی است که به تنهایی می‌تواند یک تغییر اساسی در ظاهر شما ایجاد کند.

لولایت که مدل روشن تر هایلایت است را می‌توان امروزی تر دانست که یکی از ترندهای پر طرفدار رنگ موی سال 1402 است. اگر طرفدار رنگ های کمی تیره تر باشید هایلایت و در غیر این صورت لولایت میتواند رنگ مناسبی برای شما باشد.

رنگ موی لولایت
رنگ موی هایلایت
رنگ موی هایلایت

سخن آخر

در این نوشته به انواه رنگ موی سال 1402 پرداختیم و آنها را به شما معرفی کردیم. البته در نظر داشته باشید که صرف تظر از رنگ موهای ترند سال، اول باید رنگ موی مناسب چهره و رنگ پوست خود را پیدا کنید. چراکه ممکن است یک رنگ بسیار پرطرفدار باشد اما با رنگ پوست شما همخوانی نداشته باشد.

اگرچه طیف رنگ های سال پیش رو آنقدر متنوع است که سلیقه همه را پوشش میدهد و رنگ‌های آن با انواع رنگ پوست سازگاری دارد. در یک کلام انتخاب هوشمندانه از میان انواع رنگ موی سال 1402 می‌تواند چهرۀ شما را کاملا تغییر بدهد!

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *