19 آوریل, 2024
تونیک بچه گانه

کاربردی ترین مدل‌ های تونیک بچه گانه!

مدت زمان مطالعه : 3 دقیقه

فصل تابستان، فصلی برای شروع استفاده از لباس های خنک و آزاد برای بچه هاست تا به راحتی بتوانند بازی کنند و از روزهای بلند این فصل گرم لذت ببرند. یکی از لباس های بسیار مناسب برای این فصل تونیک بچه گانه دخترانه است. از تونیک هم میتواند برای مهمانی و تولد استفاده کرد و هم برای تفریح و گردش و پارک رفتن. در این مقاله از مجله اینترنتی پاساژ در تلاشیم پرطرفدارترین مدل های تونیک بچه گانه را به شما معرفی کنیم. تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

همانطور که اشاره کرددیم تونیک بچه گانه تنوع بالایی دارد. از این رو هم میتواند برای استایل های مجلسی و رسمی مناسب باشد و هم استایل خنک تابستانی را شامل میشود. همچنین انواع آستین بلند و آستین کوتاه دارد که معمولاً مدل آستین بلند آن برای پاییز و زمستان مناسب است و مدل آستین کوتاه برای بهار و تابستان استفاده میشود. در ادامه مدل های متنوع تونیک برای فصل های مختلف را به شما معرفی میکنیم.

تونیک بچه گانه نخی

مطمئنا اولین چیزی که والدین در خرید لباس به آن توجه میکنند، لطافت و راحتی آن است. از طرف دیگر هرچه به فصل گرما نزدیکتر میشویم، این حساسیت بیشتر میشود چراکه استفاده از لباس های راحت و خنک اهمیت بیشتری پیدا میکند.

بدون شک تونیک بچه گانه نخی از محبوب‌ترین لباس‌های تابستانی دخترانه است که راحتی و خنکی را به کودکان هدیه می‌دهد.

این مدل تونیک برای زمانی که کودکان می‌خواهند در فضای آزاد یا در خانه بازی کنند، بسیار مناسب است.

ست تونیک نخی به همراه صندل تابستانه یک گزینه کاملاً ایده آل برای کودکان در روزهای گرم فصل تابستان است. تنوع تونیک نخی شیک، دست شما را باز میگذارد تا بهترین مدل را برای کودک خود انتخاب کنید.

تونیک دخترانه نخی
تونیک بچه گانه اسپرت

تونیک بچه گانه اسپرت

از دیگر مدل های پرطرفدار تونیک دخترانه میتوان به تونیک بچه گانه اسپرت اشاره کرد. دلیل محبوبیت این مدل تونیک، ست شدن آن با استایل های مختلف است.

تونیک اسپرت هم با شلوار یا شلوارک جین ست میشود و هم با ساپورت و جوراب شلواری قابل استفاده است.

این مدل تونیک ها معمولاً دارای جیب هستند که با نام تونیک جیب‌دار نیز شناخته می‌شوند. 

تونیک های اسپورت یکی از پرفروش‌ترین لباس‌های بچگانه است که زیبایی را به استایل کودکان هدیه می‌دهد و در مناسبت های مختلف میتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

تونیک بچه گانه گلدار

تونیک‌ گلدار بچگانه یکی از پرطرفدارترین لباس‌های دخترانه است که در استایل کژوال کاربرد بسیار بالایی دارد.

اکثر کودکان  به پوشیدن لباس‌هایی با طرح و رنگ شاد علاقه دارند. به همین دلیل لباس‌های گلدار از محبوب‌ترین لباس‌ها در بین دختربچه ها محسوب می‌شود.

جنس پارچه تونیک های گلدار، معمولاً از پارچۀ نخی است و یک لباس مناسب برای روز های بلند فصل گرم به حساب می آید.

این تونیک ها یک گزینه مناسب برای یک تولد در عصر تابستان یا یک دورهمی دوستانه به حساب می آیند. همچنین یک لباس مناسب برای پینیک و تفریح آخر هفته است.

تونیک بچه گانه گلدار

تونیک بچه گانه مجلسی

تونیک بچه گانه مجلسی یکی از پرطرفدارترین تونیک‌های دخترانه است که به استایل مجلسی دخترانه جلوۀ زیبایی می‌بخشد. تونیک بچه گانه مجلسی در انواع مدل آستین کوتاه یا آستین بلند وجود دارد که می‌توانید با توجه به سلیقۀ فرزندتان مدل آستین آن را انتخاب نمایید. این مدل تونیک‌ دخترانه تنوع بسیار بالایی دارد که این مسئله سبب شده تا قدرت انتخاب بیشتری در انتخاب تونیک جدید داشته باشید.

تونیک‌ بچگانه را به همراه ساپورت، جوراب‌شلواری و شلوار می‌توانید ست کنید و یا آن‌ها را بدون جوراب یا شلوار با کفش کودکتان ست نمایید. مدل تونیک بچه گانه حریر مجلسی و مدل تونیک بچه گانه لمه از مدل‌های پرطرفدار تونیک مجلسی دخترانه است که جذابیت استایل دختران را دوچندان می‌کند.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *