19 آوریل, 2024
استارت آپ پاساژ

شکل گیری استارت آپ پاساژ، از ایده پردازی تا تجاری سازی

مدت زمان مطالعه : < 1 دقیقه

طراحی یک استارت آپ این روزها با چالش‌هایی مواجه است که مهمترین آنها وجود رقباست. اما پاساژ با این چالش‌ها کنار آمده و با یک تیم منسجم، تصمیم به کارآفرینی گرفته است. 

مهمترین سوال این است که ایده اولیه پاساژ از کجا آمد و چگونه در مسیر توسعه قرار گرفت؟ طراحی یک استارت آپ نیازمند چه زیرساخت‌هایی است و چه چالش‌هایی در مسیر آن وجود دارد؟ و هزاران سوال دیگر. 

 پاساژ یک فروشگاه اینترنتی با هدف حمایت از فروشگاه های اینستاگرامی و تلگرامی بوده که حالا در مسیر توسعه قرار گرفته است.

خرید و فروش‌های اینترنتی و اینستاگرامی و به طور کل آنلاین، بر پایه اعتماد شکل می‌گیرد چراکه نه فروشنده، خریدار را می‌بیند و نه خریدار، فروشنده را. در این بین برخی از فروشندگان از این فضا سوء استفاده می‌کردند و کلاه برداری‌هایی شکل می‌گرفت. گذشته از این  فروشنده در ابتدا می‌بایست برای پیج و تولید محتوا هزینه می‌کرد.

وقتی این مشکلات کنار هم قرار گرفت، تصمیم بر این شد که پلتفرمی به وجود بیاید که پاسخگوی نیاز بازار در فضای مجازی باشد. برای این کار، نمونه‌های داخلی و خارجی مورد برررسی قرار گرفت و در نتیجه پاساژ متولد شد.

هفته نامه شنبه، با هدف تشویق جوانان ایرانی به راه‌اندازی کسب و کار و در اختیار قرار دادن تجربیات استارت آپ های موفق به سایر کاربران، گفتگوی ویژه‌ای با علی پارسا، هم بنیان‌گذار استارت آپ پاساژ داشته است. مشروح این گپ و گفت را اینجا بخوایند

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *