آیا موردی که به دنبال آن بودید را یافتید؟
حفاظت از خریدار
بازگشت کامل وجه در صورت عدم دریافت کالا
بازگشت کامل وجه در صورت عدم تطبیق کالا با مشخصات ثبت شده

ماسک مو در فروشگاه اینترنتی پاساژ

موهای شما بدون مراقبت و رسیدگی در مدت ­زمان کوتاهی ضعیف و شکننده خواهند شد، پس بهتر است از محصولات مراقبتی همچون ماسک مو برای حفظ شادابی و لطافت آنها استفاده کنید. همان­طور که تمام قسمت­های بدن نیاز به رسیدگی دارد، عدم توجه به موها نیز تا حد زیادی باعث آسیب­ دیدگی آنها می­شود.

برای آن دسته از افرادی که بر اثر استفاده از دکلره یا شوینده­ های نامناسب، موهایشان دچار آسیب شده ­است، می­توانند با کمک این محصول درخشندگی و زیبایی را به موهای خود هدیه دهند. در ادامه قصد داریم تا اطلاعات مفیدی را در خصوص این محصول مراقبتی مو در اختیار شما قرار دهیم، پس اگر به سلامت و زیبایی خود اهمیت می­دهید، تا انتهای مطلب با ما همراه شوید.

ماسک مو چیست؟

این محصول حاوی تمامی ویتامین­ هایی است که علاوه ­بر پیشگیری از شکنندگی و نازک­ شدن موها، در حفظ زیبایی و سلامت آنها نیز موثر خواهد بود. یکی از مشکلاتی که اغلب افراد با آن مواجه می­شوند، موخوره است. شما میتوانید با کمک این محصول مقاومت موهایتان را در برابر این آسیب جدی بالا ببرید. ماسک مو با تاثیر بر ساقه، ریشه و پیاز مو باعث از بین ­رفتن آلودگی­ ها می­شود و از این طریق به بازسازی و مراقبت موها کمک بسیاری میکند.

این محصول مواد غذایی مورد نیاز کوتیکول­ های مو را به ­خوبی تامین می­کند و با توجه به قدرت نفوذی که دارد، به مرور زمان موهای شما را زیبا و خوش ­حالت خواهد کرد. فواید آن عبارت اند از:

  • برطرف­ کردن حالت وز مو
  • رشد و تقویت موهای سر
  • آب­رسانی
  • براق ­شدن موها
  • از بین ­بردن آسیب­ های ناشی از آلودگی­های محیطی

 

انواع ماسک مو

در یک تقسیم ­بندی کلی این محصول را در دو گروه با آبکشی و بدون نیاز به آبکشی قرار می­دهند. از طرف دیگر با توجه به نیاز مو و همچنین اثرات مختلفی که این محصول بر موها دارد، می­توان آنها را در دسته­ های مختلفی جای داد که شامل موارد زیر است:

ماسک مو پروتئینی:

ساختار مو از مواد پروتئینی تشکیل شده­ است که در صورت کمبود آن امکان آسیب بالاتر می­رود، پس می­توان با کمک نمونه های پروتئینی این مشکل را رفع کرد.

ماسک مو آب­رسان:

دلیل داشتن موهای خشک و شکننده، کمبود رطوبت است. باید گفت که چنین موهایی به یک ماسک آب­رسان قوی، جهت بهبود پیداکردن نیاز دارند.

ماسک مو پایه روغنی:

استفاده از روغن ­های گیاهی برای تهیه محصولات مراقبت مو می­تواند به تغذیه آنها و تامین مواد مغذی برای رشد بهتر کمک کند.

ماسک مو ترمیم­ کننده:

اگر به ­طور مرتب موهای خود را رنگ می­کنید، امکان آسیب و بروز حالت وز برای آنها بالاتر می­رود که نیازمند استفاده از یک محصول ترمیم ­کننده است. در کنار این محصولات نمونه ­های مختلف دیگری نیز وجود دارد که شامل کراتینه، محافظت­ کننده، نرم­ کننده و برخی موارد دیگر می­شود.

نحوه استفاده از ماسک مو

در ابتدا باید موهای خود را با استفاده از یک شوینده مناسب به­ خوبی شست ­و شو دهید تا گرد و غبار و آلودگی ­هایی که بر روی آنها وجود دارد برطرف شود. بعد از آن­که کار شست ­و شوی موها به اتمام رسید، با فاصله چند سانتی­متری از ریشه موها باید ماسک را به ­خوبی روی ساقه آنها پخش کنید. البته در نظر داشته باشید که نوک موها به ­دلیل بروز موخوره در معرض آسیب ­دیدگی بیشتری هستند.

از این رو بهتر است توجه بیشتری به این بخش از موهای خود داشته باشید. با کمک یک شانه دانه­ درشت موهایتان را شانه بکشید تا به­ خوبی به مواد آغشته شود، حالا لازم است که چند دقیقه صبر کنید و اجازه دهید که ماسک روی مو باقی بماند. اگر از محصولی استفاده می­کنید که نیاز به آبکشی دارد، بعد از گذشت 3 تا 5 دقیقه موها را شست­ و شو دهید. در غیر این ­صورت اجازه دهید تا موها به­ صورت طبیعی یا به­ کمک سشوار خشک شوند.

نکات مهم جهت اثرگذاری بیشتر ماسک های مو

در صورتی که قصد دارید از این محصول استفاده کنید، بهتر است با در نظر گرفتن برخی نکات، میزان اثرگذاری ماسک را بالاتر ببرید:

  • برای تضمین سلامت موهای خود سعی کنید به­ صورت مستمر و هر هفته یک­بار از این محصول استفاده کنید.
  • باید این نکته مهم را بدانید که آب سرد باعث بسته­ شدن کوتیکول مو و کاهش وزی آنها می­شود، پس تا حد امکان هنگام شست­شوی ماسک از آب سرد استفاده کنید.
  • برای آن­که گره­ های مو را باز کنید، به­ کار بردن یک شانه چوبی بهترین گزینه خواهد بود زیرا مانع از ایجاد الکتریسیته می­شود.

 

ترکیبات ماسک مو

از سری موادی که در فرمولاسیون این محصول وجود دارد و برای تقویت موها موثر است، می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ویتامین A و E
  • امگا 6 و 9
  • کراتین
  • اسیدهای چرب غیر اشباع
  • روغن ­های مختلفی همچون آرگان، نارگیل، زیتون و آووکادو
  • برخی نمونه­ ها حاوی آلوئه ­ورا هستند

در صورتی که از محصولی باکیفیت و مناسب استفاده کنید، بعد از مدتی شاهد اثرات مثبت آن بر روی موهایتان خواهید بود.

خرید ماسک مو

هنگام خرید ماسک مو، باید یکی از نمونه­ هایی که مناسب موهای شما است را انتخاب کنید تا نتیجه دلخواه را به ­دست آورید. اگر موهای چرب، خشک یا معمولی دارید، هنگام انتخاب این محصول تمام اطلاعات مربوط به آن را با دقت مطالعه کنید تا خرید مطمئنی داشته باشید.

خرید اینترنتی ماسک مو

در نظر داشته باشید که این محصول وظیفه مراقبت و حفظ سلامتی موهای شما را به عهده دارد و در صورتی که نمونه­ های بی­ کیفیت و نامرغوب آن را تهیه کنید، امکان آسیب ­دیدگی موهایتان بیشتر می­شود. برای انتخاب بهترین ماسک مو لازم است که در ابتدا از نیاز موهای خود مطلع شوید، سپس نسبت ­به خرید محصول مورد نظر اقدام کنید.

یکی از مواردی که در زمان خرید این محصول برای متقاضیان بسیار مهم خواهد بود، قیمت ماسک مو است که با توجه به برند، نوع محصول و کیفیتی که دارد می­تواند متفاوت باشد. شما می­توانید برای خرید اینترنتی ماسک مو با قیمت مناسب و کیفیت عالی، به فروشگاه پاساژ مراجعه کرده و برای خرید ماسک مو متناسب با نیاز خود اقدام کنید.

جمع ­بندی

ماسک مو یکی از محصولات مراقبتی است که می­تواند اثرات بسیار خوبی برای موهای شما داشته باشد، این محصول انواع مختلفی دارد که شامل پروتئینی، پایه روغنی، تقویت ­کننده و برخی موارد دیگر می­شود. برای استفاده از این محصول باید در ابتدا موهای خود را با استفاده از یک شوینده مناسب شست­ و شو دهید. سپس موهایتان را به مواد آغشته کنید و در صورت نیاز به آبکشی بعد از چند دقیقه آنها را بشویید. برای اثر بخشی بهتر این محصول مراقبتی لازم است که نمونه ه­ای باکیفیت و مناسب موهایتان انتخاب کنید، به همین منظور فروشگاه پاساژ امکان خرید اینترنتی بهترین نمونه­ های این محصول را برای شما فراهم کرده است.