آیا موردی که به دنبال آن بودید را یافتید؟
حفاظت از خریدار
بازگشت کامل وجه در صورت عدم دریافت کالا
بازگشت کامل وجه در صورت عدم تطبیق کالا با مشخصات ثبت شده

سویشرت و هودی زنانه

هودی زنانه و سویشرت زنانه از جمله بهترین و مناسب ترین لباس ها برای فصل های سرد سال مثل پاییز و زمستان و اوایل بهار هستند. به طوریکه پوشیدن یک هودی کلاهدار یا سویشرت جلوباز، شما را از پوشیدن سایر لباس های گرم بی نیاز میکند.

سویشرت و هودی در عین شباهت های زیادی که به یکدیگر دارند، تفاوت هایی هرچند کوچک بین آن ها وجود دارد. به عنوان مثال ویژگی اصلی انواع مدل هودی زنانه، کلاه داشتن و جلو بسته بودن آن است. این درحالی است که تقریباً اکثر مدل های سویشرت جلو باز و زیپ دار هستند.

انواع مدل هودی زنانه و سویشرت زنانه

هودی و سویشرت انواع مختلفی دارند، چه از لحاظ طرح و مدل و چه از نظر سبک و استایل. اگرچه به طور کلی میتوان گفت طرح اصلی هودی‌ و سویشرت‌، اسپرت و مناسب استایل‌های کژوال و غیر رسمی است. از این رو به راحتی با دیگر لباس های اسپرت ست میشوند.

هودی اسپرت، هودی ارتشی، هودی اسلش، هودی بلند، هودی پشمی، هودی پاییزه، هودی تدی، هودی جدید، هودی جلوباز، هودی جین، هودی جلوبسته، هودی چارخونه، هودی چریکی، هودی چرم، هودی حوله ای، هودی خرگوشی، هودی خفاشی، هودی و شلوار، هودی طرح دار، هودی فانتزی، هودی کلاه دار، هودی کوتاه، هودی مخمل، هودی میکرو، هودی ورزشی، هودی هولوگرامی از جمله پرفروش ترین مدل های هودی زنانه هستند.

خرید هودی زنانه از فروشگاه اینترنتی پاساژ

 اگر اهل خرید اینترنتی و پاساژگردی آنلاین باشید، قطعا میدانید خرید انلاین در مقایسه با خرید حضوری چه ویژگی هایی مثبتی دارد.

به عنوان مثال با سر زدن به سایت اینترنتی فروشگاه پاساژ میتوانید از قیمت هودی زنانه با طرح های مختلف اطلاع پیدا کنید و خرید هودی زنانه مورد نظر خود را  در هر ساعت از شبانه و روز و در هر جای ایران که باشید، به طور آنلاین انجام دهید.

پاساژ با فراهم آوردن متنوع ترین پوشاک زنانه، امکان خریدی آسان و مطمئن را برای شما به ارمغان می آورد. برای خرید سویشرت و هودی زنانه در متنوع ترین مدل ها و رنگ بندی های بی نظیر به فروشگاه اینترنتی پاساژ مراجعه کنید.