آیا موردی که به دنبال آن بودید را یافتید؟
حفاظت از خریدار
بازگشت کامل وجه در صورت عدم دریافت کالا
بازگشت کامل وجه در صورت عدم تطبیق کالا با مشخصات ثبت شده

شلوار و شلوارک راحتی زنانه

علاوه بر این که استایل شما در محیط بیرون از خانه اهمیت دارد، لباس های راحتی شما هم باید با حساسیت های خاصی انتخاب شود. چرا که این مسائل به ظاهر کوچک، می تواند در حالات روانی شما مؤثر باشد.

شلوارهای راحتی برای استفاده در منزل و باشگاه جز لباس های پرطرفدار هستند. جنس این شلوار و شلوارک های راحتی به دلیل استفاده مداوم در خانه اهمیت زیادی دارند.

شلوار و شلوارک راحتی زنانه باید از پارچه و الیاف ضد حساسیت تهیه شده باشد تا احتمال هرگونه آسیب به بدن از بین برود.

 

ویژگی ‌های شلوار و شلوارک راحتی زنانه

مهمترین مسئله در انتخاب شلوار راحتی زنانه جنس پارچه آن است. استفاده از جنس های مختلف نمی‌تواند برای شلوارک راحتی زنانه یا شلوار مناسب باشد و باید نوع خاصی از آن را انتخاب کنید.

همچنین پارچه مورد استفاده در تهیه شلوار رسمی با شلوار راحتی متفاوت است؛ بنابراین جنس لباس مورد نظر باید به طور کامل بررسی شود.

 

جنس مناسب شلوار راحتی زنانه

شلوارهای راحتی مورد استفاده در خانه پارچه های مختلفی دارند و جنس به کار رفته در آن ها ضد حساسیت است. پارچه فلانل، کتان، ابریشمی و کشمیری و... برای تهیه شلوارک راحتی زنانه انتخاب مناسبی هستند.

این لباس ‌ها برای اتو کردن مناسب نیستند و درصد چروک پذیری آن ها بالا است. اما جنس آن ها نرم و لطیف است و در برابر عوامل شوینده بسیار مقاوم هستند. همچنین به دلیل رد و بدل شدن هوا مانع تعریق بدن می‌شوند.

 

انواع شلوار راحتی

شلوارهای راحتی دارای انواع گوناگونی هستند.

  • نوع گشاد که در قسمت کمر و باسن تنگ و در سایر قسمت های شلوار گشاد است.
  • نمونه دامنی فقط در قسمت کمر تنگ است و سایر قسمت های آن گشاد است.
  • شلوار سند بادی در تمام قسمت ها آزاد است و در قسمت مچ تنگ است.
  • دامن شلواری که از کمر به پایین گشاد است.

 

شلوارک راحتی زنانه و انواع آن

شلوارک ها، نوعی از شلوارهای راحتی هستند که قسمت ساق آن ها وجود ندارد و در انواع مختلف ممکن است تا قسمت زانو یا بالا و پایین تر از آن برسد.

در تهیه این لباس ها نیز الیاف طبیعی و نخی در اولویت هستند. همچنین ممکن است شلوارک ها بر اساس سایز دارای انواع تنگ یا گشاد باشند.

 

خرید شلوار و شلوارک راحتی زنانه

در هنگام خرید شلوار و شلوارک راحتی زنانه فاکتورهایی مانند دوام پارچه، راحتی لباس، تن خوری مناسب آن، چروک پذیری شلوار، میزان جذابیت ظاهری آن، مرغوبیت پارچه به کار رفته، ثبات رنگ پارچه، حجم و سبکی آن، نرمی و لطافت و ضد حساسیت بودن شلوار و خاصیت کششی آن را در نظر بگیرید.

با بررسی این عوامل می توانید شلوار و شلوارک راحتی زنانه مناسب خریداری کنید. در میان این فاکتورها ضد حساسیت بودن شلوار باید بیشتر مد نظر قرار بگیرد؛ چرا که به طور مداوم با قسمت های حساس بدن برخورد دارد. به همین دلیل جنس لباس انتخابی باید مانع هرگونه آسیب به بدن شما شود.

 

تهیه شلوار و شلوارک راحتی زنانه از پاساژ

شلوارهای راحتی برای استفاده در منزل و برخی از اوقات برای محیط بیرون، کاربردی هستند. به همین دلیل باید از ویژگی های خاصی مانند راحتی و نرمی و لطافت برخوردار باشند.

خرید شلوار و شلوارک راحتی زنانه از بازار سختی های خاص خود را دارد و ممکن است نتوانید آن طور که باید ویژگی ‌های مختلف آن را بسنجید.

تهیه این نوع لباس ‌ها از مجموعه پاساژ انتخاب را برای شما آسان‌ تر می‌کند و به راحتی می ‌توانید از فروشگاه های موجود در آن، محصولات مورد نیاز خودتان را خریداری کنید.

تنوع محصولات این مجموعه به دلیل فعالیت گسترده ی فروشگاه ها در آن، زیاد است و شما می ‌توانید از برندهای مختلف خرید کنید.