آیا موردی که به دنبال آن بودید را یافتید؟
حفاظت از خریدار
بازگشت کامل وجه در صورت عدم دریافت کالا
بازگشت کامل وجه در صورت عدم تطبیق کالا با مشخصات ثبت شده

ست لباس راحتی زنانه

در کل "سِت" به لباس هایی گفته میشود که در آنها برای لباس های بالاتنه و پایین تنه طراحی دوخت و پارچه هماهنگی صورت میگیرد.

ست راحتی زنانه عنوان دسته ای از محصولات پاساژ است که در آن انواع مختلفی از لباس های بالاتنه مثل تیشرت، بلوز، هودی، تونیک، نیم تنه و سارافون و لباس های پایین تنه مثل شلوار، دامن و شلوارک در یک سبک و دیزاین یکپارچه ارائه میشوند.

 

مهم‌ترین ویژگی های ست راحتی زنانه

در میان انواع لباس هایی که در موقعیت های مختلف به تن میکنید، لباس راحتی بیشترین زمان تماس با بدن شما را دارد و ساعت های طولانی ‌تری آنها را به تن دارید. بنابراین راحتی و کیفیت لباس راحتی اهمیت بیشتری از سایر لباس ها دارد.

در زیر مهم‌ترین نکات درباره جنس، سایز و مدل ست لباس راحتی زنانه ذکر شده است:

  1. جنس ست راحتی زنانه

  • بهتر است لباس راحتی خود را به صورت روزانه تعویض و شسشتو کنید. بنابراین دوام پارچه، ثبات رنگ و ضریب آبرفت پارچه اولین اولویت انتخابتان باشد.
  • جنس پارچه لباس راحتی زنانه حتما باید طوری باشد که هوا را به خوبی رد و بدل کند و تنفس پوستی را به سادگی میسر سازد. چرا که اندام های حساس زنانه در صورت اختناق هوایی با احتمال بیشتری به عرق سوز شدن، واکنش های آلرژیک و انواع عارضه های قارچی و عفونی مبتلا میشود.
  • ویژگی مهم دیگر جذب رطوبت بالا است. لباس راحتی زنانه باید بتواند میزان بیشتری از ترشحات بدن را در مدت کوتاهی به خود جذب کند و در خود نگه ندارد. (به سرعت نیز خشک شود.)
  • بافت لباس راحتی زنانه باید لطیف و ضریف باشد. چرا که تحرک بدنی در این لباس ها بیشتر است و پارچه باید بتواند به نرمی و انعطاف با تغییر پوزیشن های متفاوت بدن، حرکت کند.
  • الیاف طبیعی مثل نخ، پنبه، کتان، ساتن و ابریشم بهترین جنس های موجود برای لباس راحتی زنانه هستند.
  1. سایز لباس راحتی زنانه

توجه به سایز و فرم بدن خیلی مهم است. لبا های تنگ، بیش از حد گشاد، و لباس هایی که متناسب با فرم بدنی شما نیستند در طولانی مدت اذیتتان خواهند کرد. البته بیشتر این لباس های راحتی به صورت فری سایز تولید میشوند.

اما در هنگام خرید ست لباس راحتی زنانه حتما کلیتی از سایز و فرم بدن استفاده کننده را در نظر داشته باشید.

  1. طرح ها و رنگ های ست لباس راحتی زنانه

لباس راحتی فرصتی است برای زنان تا هر طرح؛ رنگ و مدل لباسی را که موقعیت های اجتماعی بیرون از منزل اجازه پوشیدن آن را نمیداده، به دلخواه خود انتخاب کرده و بپوشند.

این جا برای اینکه هودی مدل خرگوشی یا سارافون یونیکورنی مورد علاقه تان را بپوشید هیچ محدودیتی ندارید. بنابراین به خرید ست لباس راحتی به چشم فرصتی برای زندگی خود واقعی و شخصیت درونی تان نگاه کن.

 

نکات تکمیلی برای خرید ست لباس راحتی زنانه

 

  • هر چند لباس های راحتی از الیاف مصنوعی و پلیمری با قیمت بسیار پایینی در بازار موجود است اما به هیچ عنوان چنین ریسکی نکنید. اصلا ارزشش ندارد که برای خرید ارزان‌تر سلامت و راحتی بدن خود را به مخاطره بیندازید.
  • به جای اینکه تعداد زیادی لباس راحتی ارزان با الیاف پلاستیکی بخرید، چند دست محدود ست لباس راحتی با کیفیت از الیاف اعلا و طبیعی تهیه کنید، این هم به راحتی و سلامت شما کمک میکند، و هم به این ترتیب با زیبایی ظاهرتان در خانه اهمیتی را که برای خود و خانواده تان قائل هستید میرسانید.
  • هرگز از لباس های کهنه و از کار افتاده به جای لباس راحتی استفاده نکنید، این هم بر سلامت جسمی شما اثرگذار است و هم مهمتر از آن بر سلامت روانتان. شما لایق بهترین پوشش ها هستید، حتی وقتی هیچ کس اطرافتان نباشد.
  • لباس‌هایی که زیپ‌های فلزی و درشت دارند هم هنگام پوشیدن و درآوردن، و هم هنگام لمیدن امکان دارد پوست را بخراشند یا جا بیندازند. ست هایی که با بند، کش و دکمه های کوچک دوخته شده اند به عنوان لباس راحتی گزینه های بهتری هستند.

لباس های راحتی زنانه معمولا طرح های چاپی با رنگ های زنده و زیاد دارند، بنابراین علاوه بر اینکه حتما آن ها را بعد از شست و شو در آفتاب پهن میکنید، برای این کار لباس را پشت و رو کنید تا طرح و رنگ آن مدت زمان بیشتری سالم بماند.

 

ست لباس راحتی زنانه در چه موقعیت هایی کاربرد دارد؟

همان طور که از عنوان این دسته بندی پیداست این لباس های زنانه برای موقعیت هایی طراحی شده اند که در آن ها راحتی نخستین معیار شماست، موقعیت هایی مثل:

  • زمان خواب
  • حضور در منزل و جمع خانواده
  • اقامت و استراحت در هتل یا منزل دوستان
  • دورهمی ها و مهمانی های خودمانی ای که در آنها راحتی مهم تر از رعایت رسوم و مناسبات است.