آیا موردی که به دنبال آن بودید را یافتید؟
حفاظت از خریدار
بازگشت کامل وجه در صورت عدم دریافت کالا
بازگشت کامل وجه در صورت عدم تطبیق کالا با مشخصات ثبت شده

خرید لاک ناخن

معمولا اغلب خانم‌ها به استفاده از لاک ناخن علاقه دارند؛ زیرا ناخن‌های زیبا یکی از فاکتورهای جذابیت محسوب می‌شود. همین استقبال گسترده خانم‌ها از لاک‌های ناخن باعث تنوع بالای این محصول در بازار شده­ است. به‌ طوری که سلیقه‌ های مختلف را پوشش می‌دهد. در ادامه می‌خواهیم انواع لاک‌ها را به شما معرفی کرده و نکات مهم در مورد انتخاب لاک‌ مناسب را بررسی کنیم، پس با ما همراه باشید.

انواع لاک ناخن

انواع انواع لاک‌ ناخن‌ در بازار موجود است که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند. این لاک­ ها عبارت­اند از:

لاک‌های مات

این لاک‌ها رنگ ماتی دارند و اگر بخواهید همه یا قسمتی از آن براق باشد، باید از برق ناخن استفاده کنید. این نوع لاک برای آرایش زیر ناخن هم مناسب است. لاک مات تم مینیمال دارد و مناسب تیپ‌های کلاسیک است. استفاده از این لاک وقار خاصی به شما می‌دهد. به‌همین خاطر برای تیپ‌های اسپرت خیلی پیشنهاد نمی‌شود.

لاک ساده

لاک­‌های ساده اولین لاک‌هایی هستند که وارد بازار شدند. مواد افزودنی آنها نسبت ­به سایر لاک‌ها کمتر است. به‌همین دلیل در دسته استاندارد قرار می­گیرند. لازم به ذکر است که این لاک ها تنوع رنگی بالایی دارند.

لاک‌های براق‌ کننده

این نوع لاک‌ها جلوه‌ ای براق به ناخن‌های شما می‌دهند و دوام بالایی دارند. اگر می‌خواهید مدت‌ زمان طولانی لاک روی ناخن‌های شما بماند، از این مدل استفاده کنید.

لاک ژلیش

لاک ژلیش شامل پک بیس کد، تپ کد، لاینر و لاک ژله‌ای بوده و دوام بسیار زیادی دارد. این نوع لاک برای ناخن‌های طبیعی مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ زیرا استفاده از آن روی ناخن‌های کاشت باعث ضخامت زیاد آن می‌شود.

لاک‌ های ترک

قبل از استفاده از لاک ترک باید ابتدا یک لایه لاک روی ناخن بزنید و صبر کنید تا خشک شود. سپس یک لایه از این لاک را روی ناخن‌ها بزنید. بعد از چند ثانیه ترک‌ ترک می‌شود و طرح‌هایی زیبا ایجاد می‌کند.

لاک‌ های کریستالی

لاک‌ های کریستالی که به آن اکلیلی هم گفته می‌شود حاوی الکیل است و رنگ‌ بندی‌های مختلفی دارد. این لاک زرق‌ و برق زیادی داشته و به‌همین خاطر برای مراسم‌ های شاد مناسب است. اکلیل‌هایی که در این لاک‌ها استفاده می‌شود تک‌ رنگ، 3 رنگ و 7 رنگ است. شما با توجه به تیپ و سلیقه خود می‌توانید یکی از آنها را استفاده کنید. لاک‌های کریستالی قدرت جذب بالایی دارند. به‌ همین جهت پاک‌ کردن آنها از روی ناخن کمی سخت‌ تر از انواع دیگر است.

لاك ناخن آینه‌ای

لاک آینه‌ای یا کروم، ظاهری درخشان مثل آینه به ناخن‌های شما می‌دهد. این نوع لاک بسیار جذاب بوده و از محبوبیت زیادی بین خانم‌ها برخوردار است. بهتر است که شخصی دیگر این لاک را روی ناخن‌های شما بزند؛ زیرا به ­خاطر حالت آینه‌ای که دارند، پخش‌کردن یکنواخت آنها روی ناخن کمی سخت است.

 

لاک مخملی

لاک مخملی یک نوع لاک خاص است که حالتی پرزدار و مخملی دارد و رنگ‌ های شاد و متنوعی از آن موجود است.

لاک صدفی

لاک صدفی یا کرم برای خانم‌هایی که به تیپ‌های سنگین و باوقار علاقه دارند مناسب است. رنگ جیغی ندارند و تنها ناخن‌های شما را درخشان می‌کنند. استفاده از این مدل لاک به‌ خصوص بعد از برنزه‌ کردن پوست جلوه‌ای بسیار جذاب به ناخن‌های شما می‌دهد.

لاک شنی

لاک‌های شنی شبیه لاک‌های مخملی هستند و همان‌ طور که از نام آنها مشخص است، ظاهری شن‌ مانند دارند. این مدل لاک بیشتر برای بچه‌ها استفاده می‌شود.

لاک مغناطیسی

ترکیبات این لاک حاوی براده‌ های آهن است. به‌همین دلیل در پاسخ به میدان مغناطیسی به اشکال مختلف در می‌آید. معمولا همراه با این لاک یک آهن‌ ربا وجود دارد. بعد از اینکه لاک را روی ناخن زدید با تکان‌ دادن این آهن‌ ربا در نزدیکی ناخن‌ها می‌توانید به آن شکل دهید.

لاک نئونی

ویژگی منحصر به‌ فرد لاک ناخن نئونی این است که در تاریکی می‌درخشد. در واقع رنگ آن مثل ماژیک‌های هایلات بوده و خیلی سریع خشک می‌شود. دوام این نوع لاک نسبت ­به انواع دیگر کمتر و زیبایی آن در شب چند برابر است. به‌ همین خاطر طرفداران زیادی دارد.

راهنمای انتخاب لاک ناخن

لاک ناخن می‌تواند زیبایی تیپ و ظاهر شما را بیشتر کند. اما باید در انتخاب آن به موارد زیر توجه کنید:

  • تیپ و ظاهر خود را در انتخاب لاک در نظر بگیرید. مثلا اگر قرار است در مراسم عروسی یا جشن تولد شرکت کنید، لاک ناخن نئون یا ژلی انتخاب مناسبی است.
  • یکی از نکات مهم در انتخاب لاک، توجه به غلظت آن است. یک لاک مناسب نباید خیلی غلیظ و نه خیلی رقیق باشد. اگر لاک رقیق باشد، نمی‌تواند همه سطح ناخن را به‌ صورت یکنواخت پوشش دهد. اگر غلیظ باشد، به‌ شکل برجسته دیده می‌شود.
  • قلموی لاک ناخن باید مناسب بوده و انعطاف کافی داشته باشد. اشکال در قلمو باعث‌ می‌شود لاک به‌ خوبی روی ناخن‌های شما پخش نشود. این موضوع در مورد لاک‌های براق اهمیت بیشتری دارد.
  • زمان خشک‌ شدن لاک نباید طولانی باشد. چون در این صورت هم باعث خستگی شما می‌شود و هم ذرات گرد و غبار را به خود جذب می‌کند.
  • موقع خرید لاک ناخن به برند آن توجه کنید. محصولات برندهای معتبر هم زیباتر دیده می‌شوند و هم سلامت ناخن‌های شما را حفظ می‌کنند.

 

نکات مهم در مورد استفاده از لاک ناخن

  • گواهی اصالت کالا:

حتما لاک‌ها را از فروشگاه‌‌ هایی تهیه کنید که گواهی اصالت کالا دارند. قیمت لاک ناخن فیک کمتر است. اما بعضی از محصولات تقلبی می‌توانند باعث ایجاد عفونت ناخن یا قارچ شوند.

  • لاک‌زدن زنان باردار:

خانم‌های باردار نباید از لاک‌هایی که به دستگاه UV نیاز دارند استفاده کنند. زیرا اشعه آن برای جنین خطرناک است. مواد شیمیایی موجود در لاک‌ها می‌تواند سلامت زنان باردار را به‌ خطر بیندازد.

  • لاک‌زدن برای کودکان:

ناخن‌های کودکان زیر 7 سال را لاک نزنید. زیرا در اثر جویدن ناخن‌ها، مواد شیمیایی موجود در آن وارد دهان می‌شود و سلامت دندان و بدن کودک را تهدید می‌کند.

زدن لاک ناخن

 

جمع‌ بندی

لاک ناخن یکی از اصلی‌ ترین لوازم آرایشی بانوان است که اگر به‌ درستی انتخاب شود، تاثیر زیادی در استایل و تیپ آنها دارد. با توجه به استقبال گسترده بانوان از این محصول، انواع مختلفی از آن در بازار موجود است و همه سلیقه‌ ها را پوشش می‌دهد. از جمله انواع لاک‌ها می‌توان به لاک‌های نئونی، مغناطیسی، آینه‌ای، شنی، مخملی، صدفی، کریستالی، مات و براق اشاره کرد.

هنگام خرید لاک به اصالت کالا، میزان غلظت و تناسب رنگ و مدل آن با تیپ و استایل خود توجه ‌کنید. برای راحتی بیشتر و مقایسه انواع محصولات می‌توانید خرید اینترنتی لاک ناخن را تجربه کنید.