آیا موردی که به دنبال آن بودید را یافتید؟
حفاظت از خریدار
بازگشت کامل وجه در صورت عدم دریافت کالا
بازگشت کامل وجه در صورت عدم تطبیق کالا با مشخصات ثبت شده

خط چشم

خط چشم، از بهترین محصولات آرایشی چشم ها است که تاثیرگذاری عالی در زیبایی آرایش چشم بر جای گذاشته و بیشتر بانوان برای تکمیل آرایش خود، از آن استفاده می کنند. مهم نیست که شما از خط چشم مویی، ماژیکی و ... استفاده می کنید؛ به هر صورت خط سیاهی که به کمک انواع خط چشم می کشید، چشم های شما را جذاب تر خواهد کرد.

برندهای معتبر خط چشم

برندهای لوازم آرایشی مختلفی به ارائه انواع خط چشم ها پرداخته اند که از آن جمله می توان به برندهای آرایشی مای، کالیستا، گلدن رز، شون، فلورمار، اوتی، میبلین، بل، دیپ رومانس، رویال، دوسه، اسنس، ریمل لاندن، لورآل، دبورا و ... اشاره کرد.

انواع خط چشم

انواع خط چشم شامل خط چشم های مویی، خط چشم های ماژیکی می شوند. همین طور شما ممکن است خط چشم مات یا براق خریداری کنید. در میان انواع خط چشم نیز خط چشم های معمولی و ضدآب را داریم که هر یک برای شرایط خاص خود، کارایی خواهند داشت.

خرید خط چشم از فروشگاه پاساژ

قیمت خط چشم نیز شبیه به قیمت ریمل و مداد چشم، تا حدود زیادی تابع برند سازنده آن بوده و در صورتی که بخواهید این محصول آرایشی را از بهترین کیفیت در اختیار داشته باشید، بهتر است حتما به برند سازنده آن، دقت کنید. با خرید خط چشم از فروشگاه اینترنتی پاساژ، بهترین محصولات و بهترین تجربه خرید را خواهید داشت.