آیا موردی که به دنبال آن بودید را یافتید؟
حفاظت از خریدار
بازگشت کامل وجه در صورت عدم دریافت کالا
بازگشت کامل وجه در صورت عدم تطبیق کالا با مشخصات ثبت شده

تی شرت و پولوشرت ورزشی زنانه چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

امروزه، تی شرت و پولوشرت ورزشی زنانه، محبوبیت بالایی را به خود اختصاص داده است. این در حالی است که پولوشرت ­های ورزشی، بیشتر حالت مردانه داشته و یقه آن ­­ها برگردان است و دارای دکمه می ­باشد.

آستین آن کش بافت بوده، چیزی که در تیشرت ­های زنانه وجود ندارد. از سویی دیگر،تیشرت ­ها از راحتی بیشتری برخوردار بوده، آستین باز و گشادتری دارند و همچنین یقه آ­ن ­ها ساده است.

 

 نکات مهم هنگام خرید تی شرت و پولوشرت ورزشی زنانه

در زمان خرید تی شرت و پولوشرت ورزشی زنانه، راحتی مهم ­ترین فاکتور برای انتخاب می ­باشد. اما باید به شاخص­ های دیگری هم توجه کنید تا ظاهری کاریزماتیک و جذاب در سالن باشگاه و به هنگام ورزش کردن داشته باشید. به این منظور نکات زیر را در نظر بگیرید:

 

جنس تی شرت ورزشی زنانه و تضمین سلامت پوست

انواع تی شرت ورزشی زنانه، با جنس­ های مختلف تولید می ­شوند. باید در زمان خرید متناسب با فصل، جنس تی­شرت را انتخاب کنید. برای مثال، در فصل تابستان که هوا گرم است، توصیه می ­شود تی شرت ورزشی زنانه نخی بخرید که آزاد بوده و بافت نرمی هم دارد.

اما اگر پولوشرت زنانه را برای فصل زمستان می ­خواهید باید به سراغ پارچه ­هایی با ضخامت بیشتر بروید. نکته مهمی که باید دقت کنید، قابلیت ضدتعریق و تنفس الیاف لباس است. هرچه پارچه به کار رفته شده مرغوب باشد، پوست شما قدرت تنفس بیشتری خواهد داشت.

 

انتخاب رنگ شاداب و جذاب

انتخاب رنگ تی شرت و پولوشرت ورزشی زنانه، کاملا بستگی به سلیقه شما دارد، اما بهتر است به سراغ رنگ ­های شاد و روشن بروید تا حس نشاط بیشتری داشته باشید. از طرفی این رنگ­ ها گرما را جذب نمی ­کنند و دمای بدنتان بیشتر نمی­ شود.

ناگفته نماند که رنگ شاد باعث می ­شود استایل متفاوتی داشته باشید و این اعتماد به نفس شما را بیشتر خواهد کرد. رنگ مشکی هم که جز پر طرفدارترین رنگ ­ها برای لباس ورزشی زنانه است، باعث می ­شود اندام جذاب و لاغری داشته باشید.

 

نقش های مدرن و فانتزی

در زمان طراحی تی شرت ورزشی زنانه، از طرح­ های گوناگون فانتزی، نوشته­ های انگلیسی و... روی آن ­ها استفاده می ­شود. این طرح ­ها سبب می­ شود تا تنوع زیادی در لباس­ هایتان داشته باشید. اما باید به سراغ نمونه ­ای بروید که نوشته غیراخلاقی یا تصاویر نامناسب نداشته باشد.

 

تیشرت فیت و سایز مناسب

درست است که در استایل لش، تیشرت ­ها آزادانه­ تر هستند، اما برای باشگاه بهتر است به سراغ مدل ­های فیت و جذب بروید تا به زیبایی هرچه تمام تر اندام شما را به نمایش بگذارند. پولوشرت های ورزشی زنانه، باید سایز مناسب شما باشند تا حین انجام حرکات ورزشی دست و پاگیر نبوده و برایتان دردسر ساز نشوند.

 

 
انواع یقه تی شرت های ورزشی زنانه

تی شرت و پولوشرت ورزشی زنانه در مدل ­های مختلف تولید می ­شود که هر یک از آن ­ها شکل یقه متفاوتی دارند و عبارتند از:

  • یقه گرد:

محبوب ­ترین مدل یقه تی ­شرت است که همیشه ترند بوده و احساس راحتی بیشتری خواهید داشت. خط سینه شما مشخص نبوده و احساس معذب بودن نخواهید داشت.

  • یقه هفت:

همانطور که می ­دانید شبیه به عدد هفت بوده و از یقه ­های باز است که میزان باز بودن آن، در مدل ­های مختلف با یکدیگر فرق می ­کند.

می­ توانید هنگام خرید این نوع لباس­ های ورزشی، ضمن بررسی کیفیت کار، قیمت آنها را نیز بررسی کنید. این کار به شما کمک می­ کند تا انتخابی کامل داشته و تا مدت ­ها از انتخاب آن، لذت ببرید.