آیا موردی که به دنبال آن بودید را یافتید؟
حفاظت از خریدار
بازگشت کامل وجه در صورت عدم دریافت کالا
بازگشت کامل وجه در صورت عدم تطبیق کالا با مشخصات ثبت شده

صندل زنانه

در میان مدل های مختلف کفش های تابستانی، کفش صندل زنانه و دخترانه از طرفداران زیادی برخوردار است. این تیپ کفش ها، ضمن آن که باعث خنکی پاها شده، با داشتن طرح و مدل های مختلف، زیبایی قابل توجهی نیز دارند. از این جهت اگر تصمیم به خرید یک کفش تابستانی عالی داشته باشید که با داشتن قیمت مناسب و راحتی کامل، در روزهای گرم تابستان شما را همراهی کند، کفش صندل زنانه و دخترانه را پیشنهاد می کنیم.

کفش صندل

کفش صندل می تواند کاملا تخت یا با پاشنه یکسره و همین طور جدا (نازک یا پهن) باشد. همین طور بخش رویی صندلی ممکن است با طرح های مختلف عرضه شده و در این گروه کالایی، با تنوع بسیار بالایی روبرو هستید. رنگ های مختلف کفش های صندل و جنس های متنوعی که این محصولات را همراهی می کنند، باعث خواهد شد تا بهترین کفش صندل را مطابق با نیاز و سلیقه خود انتخاب کنید. حتی در میان این مدل ها، نمونه های کاملا مجلسی و لوکس را می یابید که برای شرکت در میهمانی های دورهمی تا رسمی مناسب باشند.

انواع مدل صندل زنانه و دخترانه

انواع مدل صندل زنانه و دخترانه در گروه بندی های زیر جای می گیرند:

  • پاشنه دار
  • بدون پاشنه

همین طور در یک ساختار دیگر می توند صندل ها را به انواع زیر تقسیم بندی کرد:

  • جلو باز
  • جلو بسته

به علاوه به لحاظ جنس، رنگ، طرح، پشت بسته یا پشت باز بودن و ... نیز گروه بندی و انواع کفش های صندل را خواهیم داشت.

خرید کفش صندل در فروشگاه پاساژ

برای خرید کفش صندل در فروشگاه اینترنتی پاساژ، می توانید ابتدا سایز پاهای خود را انتخاب کرده، سپس از میان محصولات متناسب، نمونه مورد نظر خود را خریداری نمایید. دقت داشته باشید که معمولا سایز پا برای کفش های معمولی با سایز پا برای کفش های صندل تا حدودی متفاوت است.